  • Data: 2008-01-29 18:21:10
    Temat: Re: rodzina przelewa z zagranicy, prosto i tanio
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MK napisał(a):

    > Piotrze, tak doswiadczony cardholder powinien wiedziec, ze kurs wymiany
    > dla transakcji karcianych i transakcji niekarcianych znacznie sie rozni
    > (w Citi). Do tego sa jeszcze roznice wynikajace ze statusu klienta. Na
    > pewno wymiana wg. kursu nocnego bedzie o wiele mniej oplacalna niz wg.
    > kursu dziennego.

    rzeczywiście, doczytałem w regulaminie, że dla kart jest specjalna
    tabela, która jest dostępna w citiphone. to chyba nie jest normalne.
    widać mbank mnie rozpuścił.
    a moje doświadczenie cardholdera podpowiadało mi, żeby wraz z
    przekroczeniem granicy schować citikartę głęboko :) co zatem pozostaje
    aktualne. za to można wziąć pod uwagę citi przy przelewach zagranicznych
    w którąkolwiek stronę (zwłaszcza z PL z uwagi na brak prowizji). A do
    tej pory nie brałem go pod uwagę, myśląc że do przelewów są te same
    kursy co do kart.

    PG