  • 41. Data: 2022-12-09 22:29:34
    Temat: Re: robota w Banku Światowym
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Czy szanowna pani dostała posadę z państwowego rozdzielnika, by nie rzec - z
    nomenklatury?

    A to zależy z czyjego polecenia by dostała.
    Bo jak od jastrzębia, to może Animka wysoko polecieć :-)

  • 42. Data: 2022-12-10 18:30:02
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-12-09 o 22:29, cef pisze:

    > A to zależy z czyjego polecenia by dostała.
    > Bo jak od jastrzębia, to może Animka wysoko polecieć :-)

    Haha,
    żebym to ja była Szydło, ale w czepku się nie urodziłam :-(

    --
    animka

  • 43. Data: 2022-12-10 18:33:39
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:03036531-0178-4638-9988-528c64128a8en@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > Myślę, że tam są na tyle kumaci, że wiedzą, co to za jeden, co to
    > pisiory i co to glapa - najwyżej przekonają się na żywo, ale
    > zaskoku nie będzie. Wstyd oczywiście już jest, ale może nie
    > pójdzie na konto Polski.

    > Wiadomo.
    > Ale oprócz nas

    aha to nie mam pytań :)

    > In G.O.D. we trust.
    > Gold Oil Drugs

    :)

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 44. Data: 2022-12-10 22:29:33
    Od: Marek <k...@o...pl>

    W dniu 2022-12-07 o 12:26, Olin pisze:
    > Była wolna posada na stanowisku Alternate Executive Director w
    > Waszyngtonie, ale się zbyła. Dostał ją najlepszy możliwy kandydat, czyli
    > Jacek Kurski. Kandydaturę zgłosił Glapiński.
    >
    > https://next.gazeta.pl/next/7,151003,29234000,jacek-
    kurski-w-banku-swiatowym.html#s=BoxOpMT

    oczywiście tam trzeba Balcerowicza. sprzeda wszystko za 1zł i będzie
    efektywnie:))))

  • 45. Data: 2022-12-10 22:38:00
    Od: Marek <k...@o...pl>

    > Czy szanowna pani dostała posadę z państwowego rozdzielnika, by nie rzec - z
    nomenklatury?

    Państwowa nomenklaturka istniała za pana ukochanej władzy i nic Pan nie
    wsPOminał o naruszaniu demokracji:)

  • 46. Data: 2022-12-11 10:38:13
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 10 grudnia 2022 o 22:38:05 UTC+1 Marek napisał(a):

    > Państwowa nomenklaturka istniała za pana ukochanej władzy i nic Pan nie
    > wsPOminał o naruszaniu demokracji:)

    Dawaj przykłady, póki co jesteś pustosłowie-pustogłowie (a nawet gorzej, z dwojga
    złego lepsza głowa pusta niż nawalona pissem).

  • 47. Data: 2022-12-11 17:31:03
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Marek <k...@o...pl> writes:

    > oczywiście tam trzeba Balcerowicza. sprzeda wszystko za 1zł i będzie
    > efektywnie:))))

    No ale wracając z równoległej rzeczywistości - prezes NBP i w ogóle sam
    NBP nie zajmuje się chyba sprzedawaniem? Tylko dbaniem o stabilność
    systemu finansowego.

    ...a przynajmniej powinien, bo jak jest to każdy może widzieć, jeśli
    tylko chce.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 48. Data: 2022-12-11 21:46:04
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    W dniu 10.12.2022 o 18:30, Animka pisze:

    > Haha,
    > żebym to ja była Szydło, ale w czepku się nie urodziłam :-(

    Znaczy się, szanowna pani jest po "wyższej szkole czytania i pisania".

  • 49. Data: 2022-12-12 10:47:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 7 Dec 2022 12:26:50 +0100, Olin wrote:
> [...]
    > Waszyngtonie, ale się zbyła. Dostał ją najlepszy możliwy kandydat, czyli
    > Jacek Kurski. Kandydaturę zgłosił Glapiński.

    "W 1997 ukończył studia na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu
    Gdańskiego w zakresie handlu zagranicznego. "

    Troche pozno te studia, ale przynajmniej ekonomiczne.

    Poza tym przez 4 lata rzadzenia TVP cos sie chyba nauczyl o finansach
    praktycznie.
    No coz, zobaczymy jak go ocenią, ale nie on jeden tam chyba "z
    nominacji".

    J.

  • 50. Data: 2022-12-12 11:35:51
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 11 Dec 2022 21:46:04 +0100, jo44 napisał(a):

    > Znaczy się, szanowna pani jest po "wyższej szkole czytania i pisania".

    Nie każdy może dorównać Obajtkowi, który ukończył (zaocznie) studia w
    Prywatnej Wyższej Szkole Ochrony Środowiska w Radomiu na kierunku, a jakże,
    ochrona środowiska.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek