eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwreforma emerytalna a zus w kontekscie wypowiedzi dietra na forum › Re: reforma emerytalna a zus w kontekscie wypowiedzi dietra na forum
    From: SlawcioD <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: reforma emerytalna a zus w kontekscie wypowiedzi dietra na forum
    Date: Tue, 10 Feb 2009 23:39:22 +0100

    maniek żyła pisze:

    > jaki komunizm
    > co ty bredzisz
    > ucz sie i pracuj
    > z tego oddaj starszym którzy zapewnili ci warunki zycia i kształcenia ,
    > a z resztą kasy rób co chcesz.
    > nie rozumiem co to ma wspólnego z komunizmem.
    > myśl globalnie, patrz lokalnie
    > z pozoru tylko jeden jest w tym myk , jakby to powiedziec z deka
    > komunistyczny.
    > obowiazkowe dostawy do zusu kasy
    > ale sa tez plusy dodatnie.
    > za pare procent prowizji na rzecz zusu, nie bedziesz sie musiał martwic
> [...]
    powiem krotko: gowno prawda. jak bys policzyl ile kasy oddajesz obecnie
    do zusu z sredniej krajowej to by sie okazalo ze odkladajac ta kase na
    wlasne konto z jakas tam lokata mial byc 2x wieksza emerytutre niz ta z
    zusu. wiem tez, z wlasnych obserwacji ludzi bedacych w domach opieki czy
    tez osrodkach pielegnacyjno opiekunczych. z pieniedzy, ktore dostaja
    obecni emeryci (zwlaszcza Ci co przez dlugi czas mieli place min) nie
    starczaja na nic. gdyby nie rodzina to... tu se sam dopisz.

    ja osobiscie nie mam zamiaru moich dzieci obciazac moim utrzymaniem jak
    bede w stanie tych dziadkow i babc.

    pomijam fakt ze emerytury sa obciazane podatkiem doch (podatek od
    wczesniej opodatkowanej kasy)

    pozdrawiam
    SlawcioD