eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwreforma emerytalna a zus w kontekscie wypowiedzi dietra na forum › Re: reforma emerytalna a zus w kontekscie wypowiedzi dietra na forum
  • Data: 2009-02-10 23:08:54
    Temat: Re: reforma emerytalna a zus w kontekscie wypowiedzi dietra na forum
    Od: grzessiek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Greg pisze:
    > Po pierwsze primo - pomysł jest wybitnie socjalistyczny.
    > Postulujesz utrzymanie zasady "jak nam lepiej, to i Wam lepiej; jak nam
    > gorzej, to i Wam gorzej", czyli "wszystkim po równo".

    trochę się zgubiłeś. "wszystkim po równo" nie jest jednoznaczne z "jak
    nam lepiej, to i Wam lepiej".

    > Otóż elementarna sprawiedliwość polega na tym, aby lepiej było tym, którzy
    > bardziej się starali (ciężej pracowali) a gorzej tym, którzy się
    > opierdalali.

    ci którzy naprawdę się starają nie liczą na wypłaty z ZUSu. zresztą,
    wielu emerytów nadal dorabia sobie w szarej strefie i ci mają się dobrze.

    to czy emerytura będzie w wysokości 1000 czy 1500 zł niewiele zmienia -
    dalej będziesz biedny. taka emerytura może być miłym dodatkiem do
    wpływów jakie sobie zapewnisz będąc młodym. mam na myśli pokolenie 30
    latków i młodszych - pomijam pracujących w PRL bo oni są bardzo w tej
    kwestii poszkodowani (z pominięciem TW i innych wartościowych w owym
    czasie obywateli).

    g.