  • 1. Data: 2006-10-15 11:06:16
    Temat: reantownosc bonow skarbowych
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Witam,

    Gdzie sprawdzic srednia rentownosc 52tyg. bonow skarbowych?
    chodzi mi o benchmarki stosowane przez fundusze inwestycyjne: czy
    stosuja rentownosc za okres, czy na dzien?
    na stronie skarbca podaja, ze benchmark za 2005 (100% rentownosc 52tyg
    bs) wyniosl 6,23% (
    http://www.skarbiec.pl/Portal?refId=026J6SNFJ384PM5L
    T1F5D068 )
    na stronie rzepy jest 4,33% (
    http://www.rzeczpospolita.pl/ekonomia/bony.html?dzie
    n=31&miesiac=12&rok=2005
    ).
    skad to 6,23%?

    bede wdzieczny za odpowiedzi i podpowiedzi.

    pozdr

  • 2. Data: 2006-10-16 12:36:18
    Temat: Re: reantownosc bonow skarbowych
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    Uzytkownik "o`rety" <o`rety@pl.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > rentownosc za okres, czy na dzien?
    > na stronie skarbca podaja, ze benchmark za 2005 (100% rentownosc 52tyg bs)

    Ja widze deko mniejsza rozbieznosc :
    http://www.rzeczpospolita.pl/ekonomia/bony.html?dzie
    n=2&miesiac=1&rok=2005
    nie mozesz odnosic sie do podanego przez Ciebie benchmarku ze strony Rzepy,
    poniewaz on bedzie obowiazywal na mniej wiecej 2006 rok. I to by sie
    zgadzalo, rentownosci spadaja.