  • 1. Data: 2006-08-29 04:57:13
    Temat: pytanie o prowizje
    Od: "bargreb" <b...@i...pl>

    Witam,
    musze w Polsce wybrac pieniadze z angielskiego konta w TSB Lloyds. Mam
    ichniejsza Vise debetowa i tu pojawia sie moje pytanie: W ktorym bankomacie
    pobieraja najmniesza prowizje?

    pozdrawiam
    Bartosz Grebowicz

  • 2. Data: 2006-08-29 05:44:07
    Temat: Re: pytanie o prowizje
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "bargreb" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > musze w Polsce wybrac pieniadze z angielskiego konta w TSB Lloyds. Mam
    > ichniejsza Vise debetowa i tu pojawia sie moje pytanie: W ktorym

    ty nam powiedz...
    Prowizje ustala bank - wystawca karty.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2006-08-29 07:34:08
    Od: "bargreb" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "bargreb" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    > bankomacie
    >
    > ty nam powiedz...
    > Prowizje ustala bank - wystawca karty.

    W Lloydsie pani mi powiedziala, ze o ile jest znak Visa na bankomacie Lloyds
    nie pobiera prowizji, ale ja pytam o polskie banki, przeciez musza na tym
    zarobic.

    Pozdrawiam
    Bartosz Grebowicz

  • 4. Data: 2006-08-29 08:01:24
    Od: "Grzes" <p...@S...pl>

> [...]
    > Lloyds
    > nie pobiera prowizji, ale ja pytam o polskie banki, przeciez musza na tym

    jeśli angielski bank nie pobiera to i polski też nie powinien. Prowizję
    zawsze ustala wystawca karty no chyba że polski bank oficjalnie poda że
    pobiera prowizję od zagranicznych kart ale o takim nie słyszałem. polski
    bank prawdopodobnie dostanie coś od angielskiego banku, ale to już są
    rozliczenia między bankami i ciebie to nie obchodzi.

    Grzesiek

  • 5. Data: 2006-08-29 08:44:28
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    Lloyds
    > nie pobiera prowizji, ale ja pytam o polskie banki, przeciez musza na tym

    A to byla odpowiedz na pytanie o wyplate ZA GRANICA?
    Pani byla tego swiadoma?
    jesli 2x tak to masz 2 mozliwosci:
    1. nic nie zaplacisz
    2. zaplacisz bo pani sie mylila ...;-)

    Polskie bankomaty nie doliczaja dodatkowej prowizji KLIENTOWI.
    Prowizje polskich firm/bankow sa pobierane NIE OD CIEBIE tylko od twojego
    banku
    Jeszcze raz:

  • 6. Data: 2006-08-29 10:18:53
    Od: "L" <_...@o...pl>

> [...]
    > musze w Polsce wybrac pieniadze z angielskiego konta w TSB Lloyds. Mam
    > ichniejsza Vise debetowa i tu pojawia sie moje pytanie: W ktorym
    Przecież masz napisane na stronie
    http://www.lloydstsb.com/rates_and_charges/current_a
    ccount_charges.asp#cashpoint
    Wyraźnie:

    Debit Cards – 1.5 % of the amount with a minimum transaction charge of L2
    and a maximum of L4.50.

    Nie ma to jak umiejętność czytania tego co dostarcza bank. Dodatkowo
    doliczają 1GBP za przewalutowanie.
    Tanio nie jest jak dla nas.