  • 1. Data: 2004-05-19 09:57:34
    Temat: pytanie dotyczące konta inteligo ?
    Od: "Bartek" <b...@o...pl>

    Mam pytanie chciałbym załozyć takie konto mam pare pytań.

    1. jeżeli mam na koncie więcej niz 99.99 zł to konto prowadzone za darmo TAK ??

    2. czy opłata za uzytkowanie karty Visa electron kosztuje co m-c 99 groszy ,
    czy to jest opłata co miesięczna ??

    3. Czy przelewy można robić przez www na każde konto czy musimy zdefiniować
    pare kont ??

    4. czy wpłaty i wypłaty w Banku PKO BP na konto i z konta inteligo sa
    darmowe ??

    5. Czy można dopisać zapis na wypadek śmierci ???

    6. Czy jeżeli się kupuje karta przez net to czy sa pobierane opłaty ??

    6. Czy jestescie zadowoleni z tego konta ??

    Dziekuje za pomoc .

  • 2. Data: 2004-05-19 10:19:36
    Temat: Re: pytanie dotyczące konta inteligo ?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]

    > czy to jest opłata co miesięczna ??

    Tak.

    > 3. Czy przelewy można robić przez www na każde konto czy musimy

    Możesz sobie zdefiniować konta dla wygody, ale zawsze można zrobić przelew
    na dowolne konto.

    > 4. czy wpłaty i wypłaty w Banku PKO BP na konto i z konta inteligo sa
    > darmowe ??

    Wpłaty darmowe. Wypłaty też, ale tylko za pomocą karty w kasie zaopatrzonej
    w POS.

    > 5. Czy można dopisać zapis na wypadek śmierci ???

    Tak.

    > 6. Czy jeżeli się kupuje karta przez net to czy sa pobierane opłaty ??

    Nie.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-05-19 10:46:44
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    moge tylko podpisac sie pod powyzsza odpowiedzia :-)

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 4. Data: 2004-05-19 11:34:07
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    Pozwole sobie "dorzucic" pytanie: jak uniknac platnosci za konto AKTYWNIE
    ;-) korzystajac z dopuszczalnego salda debetowego?
    Pozdrawiam!!!
    PL

  • 5. Data: 2004-05-19 11:36:15
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Pozwole sobie "dorzucic" pytanie: jak uniknac platnosci za konto AKTYWNIE
    > ;-) korzystajac z dopuszczalnego salda debetowego?

    Przeczytać regulamin, gdzie jest napisane, że za konto z debetem nie ma
    opłat ;-))))

  • 6. Data: 2004-05-19 14:43:51
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Glenn wrote:

    > Przeczytać regulamin, gdzie jest napisane, że za konto z debetem nie ma
    > opłat ;-))))

    jest tylko opłata za debet :-) 99 gr / miesiąc.

  • 7. Data: 2004-05-19 14:48:46
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > jest tylko opłata za debet :-) 99 gr / miesiąc.

    Czyli lepiej mieć debet i go nie używać, jeżeli nie ma się stówy na koncie
    ;-)))) To taki myk dla biednych studentów ;-)))))

  • 8. Data: 2004-05-19 15:31:31
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Glenn wrote:

    > Czyli lepiej mieć debet i go nie używać, jeżeli nie ma się stówy na koncie
    > ;-)))) To taki myk dla biednych studentów ;-)))))

    Sprawdziłem tylko takie opcje.
    > 100, bez przyznanego debetu = bez opłat
    < 100 bez przyznanego debetu = 99 gr
    < 0 z przyznanym i wykorzystanym debetem = 99gr

    opcji
    > 0 i < 100 z przynanym, ale nie wkorzystanym debetem
    nie przerabiałem.