    From: "Bartek" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: pytanie dotyczące konta inteligo ?
    Date: 19 May 2004 11:57:34 +0200

    Mam pytanie chciałbym załozyć takie konto mam pare pytań.

    1. jeżeli mam na koncie więcej niz 99.99 zł to konto prowadzone za darmo TAK ??

    2. czy opłata za uzytkowanie karty Visa electron kosztuje co m-c 99 groszy ,
    czy to jest opłata co miesięczna ??

    3. Czy przelewy można robić przez www na każde konto czy musimy zdefiniować
    pare kont ??

    4. czy wpłaty i wypłaty w Banku PKO BP na konto i z konta inteligo sa
    darmowe ??

    5. Czy można dopisać zapis na wypadek śmierci ???

    6. Czy jeżeli się kupuje karta przez net to czy sa pobierane opłaty ??

    6. Czy jestescie zadowoleni z tego konta ??

    Dziekuje za pomoc .