  • 11. Data: 2002-02-19 11:56:27
    Temat: Re: pytanie do klientow mBanku
    Od: <i...@p...onet.pl>

    > "rafath" <S...@p...onet.pl> wrote in message

    > http://groups.google.com/groups?hl=pl&threadm=9lhc54
    %24htf%241%40news.tpi.pl
    > &rnum=1&prev=/groups%3Fhl%3Dpl%26scoring%3Dr%26as_dr
    rb%3Dq%26q%3Dtoksyczno%2
    > 5B6%25E6%2Bgroup%253Apl.biznes.banki%26btnG%3DSzukaj
    %2Bz%2BGoogle

    > --
    > Pozdrawiam
    > Kamil
    > c...@h...pl

    PIN zgodny z fragmentem numeru karty jest całkowitym przypadkiem, a osoba która
    znalazła sie w takiej sytuacji jest dzieckiem szczęścia o ile oczywiście nikogo
    nie poinformuje o taki zbiegu okoliczności. Trudno sobie wyobrazić lepszą
    sytuację niż PIN zapisany na karcie w sposób którego9 NIKT nie podejrzewa.
    Co do odgadnięcia PINU na podstawie przykładu: wszystkie karty jednego typu
    wydane w konkretnym banku mają jednakowe kilka pierwszych cyfr. Im mniej
    wydanych kart danego typu tym większa ilość powtarzających się początkowych
    cyfr i to już cała tajemnica.