  • 1. Data: 2002-02-18 15:39:31
    Temat: pytanie do klientow mBanku
    Od: "rafath" <S...@p...onet.pl>

    Witam!

    Otrzymalem karte Visa mBanku wraz z pinem i dokonalem niepokojacego odkrycia
    otoz, powiedzmy, ze numer karty to
    2568 7821 6978 2544

    moj pin to 6821 czyli sklada sie z dwoch ostatnich cyfr pierwszego ciagu nr
    karty i dwoch ostatnich cyfr drugiego ciagu.
    zaobserwowaliscie cos takiego u siebie?
    pozdrawiam
    rafal

    --
    UWAGA! adres w naglowku jest antyspamowy - usun SPAM

  • 2. Data: 2002-02-18 16:03:03
    Temat: Re: pytanie do klientow mBanku
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "rafath" <S...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    nr
    > karty i dwoch ostatnich cyfr drugiego ciagu.

    No to się popisałeś :)))))))
    Czy twój PIN wynosi 830x (tzn 8300,8301,8302 lub cos koło tego ?:)))

    Kamil
    c...@h...pl

  • 3. Data: 2002-02-18 16:10:23
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > No to się popisałeś :)))))))
    > Czy twój PIN wynosi 830x (tzn 8300,8301,8302 lub cos koło tego ?:)))

    He He He :) Nie musial przeciez wiedziec!

  • 4. Data: 2002-02-18 17:09:51
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    > nr
    >
    > No to się popisałeś :)))))))
    > Czy twój PIN wynosi 830x (tzn 8300,8301,8302 lub cos koło tego ?:)))

    nie rozumiem, czyzby informacja o tym ze pin sklada sie z dwoch
    ostatnich cyfr
    pierwszego ciagu nr karty i dwoch ostatnich cyfr drugiego ciagu
    wystarczala
    do odgadniecia ze pin to 830x ?

    --
    odpowiadajac usun "WYTNIJ_TO" z adresu

  • 5. Data: 2002-02-18 17:15:24
    Od: "rafath" <S...@p...onet.pl>

> [...]
    >ostatnich cyfr
    >pierwszego ciagu nr karty i dwoch ostatnich cyfr drugiego ciagu

    ja tez nie kapuje, moze ktos nas oswieci?
    r.

  • 6. Data: 2002-02-18 17:36:52
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    > ja tez nie kapuje, moze ktos nas oswieci?

    http://groups.google.com/groups?hl=pl&threadm=9lhc54
    %24htf%241%40news.tpi.pl
    &rnum=1&prev=/groups%3Fhl%3Dpl%26scoring%3Dr%26as_dr
    rb%3Dq%26q%3Dtoksyczno%2
    5B6%25E6%2Bgroup%253Apl.biznes.banki%26btnG%3DSzukaj
    %2Bz%2BGoogle

    Kamil
    c...@h...pl

  • 7. Data: 2002-02-18 19:32:52
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

[...]

    Ale żeś trzepnął linkiem :-)
    Grzegorz

  • 8. Data: 2002-02-19 08:12:31
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    rafath napisał(a) w wiadomości: ...

    >ja tez nie kapuje, moze ktos nas oswieci?
    >r.

    dwie ostatnie cyfry pierwszego ciagu dla kart mbank sa ZAWSZE 83
    wiec jesli masz taki sam pocztek PINu, to PIN musi byc 83xx analogicznie
    jest w drugim przypadku :))

  • 9. Data: 2002-02-19 10:20:14
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    > dwie ostatnie cyfry pierwszego ciagu dla kart mbank sa ZAWSZE 83
    > wiec jesli masz taki sam pocztek PINu, to PIN musi byc 83xx analogicznie
    > jest w drugim przypadku :))

    No tak, ale camokiller napisal ze ten pin to 830x, z tego by mozna
    wywnioskowac ze trzecia cyfra drugiego ciagu jest dla kart mbanku
    zawsze 0, a to nieprawda.

    --
    odpowiadajac usun "WYTNIJ_TO" z adresu

  • 10. Data: 2002-02-19 10:50:37
    Od: <m...@w...pl>

> [...]
    > rafal
    >
    > --
    > UWAGA! adres w naglowku jest antyspamowy - usun SPAM

    Polecam lekturę przygód Szwejka, szczególnie fragment o numerze lokomotywy
    stojacej w depo w Usti n Łabą.
    Ten sam typ problemu.
    Pokombinuj więcej to otrzymasz swój numer telefonu.
    Michał