  • 1. Data: 2002-02-18 15:20:22
    Temat: PJO w Miliarderach w TVN
    Od: <v...@p...onet.pl>

    Wczoraj ogladajac Miliarderów zauważyłam w spisie uczestników następnego
    teleturnieju nazwisko PJO z Katowic.

    Violinka

  • 2. Data: 2002-02-18 15:32:46
    Temat: Re: PJO w Miliarderach w TVN
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <v...@p...onet.pl>
    > Wczoraj ogladajac Miliarderów zauważyłam w spisie uczestników następnego
    > teleturnieju nazwisko PJO z Katowic.
    >
    > Violinka

    dajcie biedakowi spokoj bo byl dopiero drugi w eliminacjach i dalej nie
    przeszedl
    pokaza to w najblizsza sobote
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-02-19 14:43:40
    Od: andy_k <andyk@spamprotector_cyberspace.org>

    On Mon, 18 Feb 2002 16:32:46 +0100, "blad" <b...@W...pl> wrote:

    >Użytkownik <v...@p...onet.pl>

    >dajcie biedakowi spokoj bo byl dopiero drugi w eliminacjach i dalej nie

    Ale tylko o 0,1 s.

    :(

    a.

  • 4. Data: 2002-02-19 17:29:10
    Od: "B.K." <b...@b...gnet666.pl>

    "andy_k" <andyk@spamprotector_cyberspace.org> wrote in message

    > Ale tylko o 0,1 s.
    >
    > :(

    No ale za to ma pol roku spokoju od Milionerow ;-))

    B.K.
    remove 666 from my address - usun 666 z mojego adresu

  • 5. Data: 2002-02-19 22:58:08
    Od: <m...@p...pl>

    > No ale za to ma pol roku spokoju od Milionerow ;-))

    Jest jeszcze ten teleturniej "Miliard w mBanku" ,tfffu znaczy sie "Miliard w
    rozumie"

    a na powaznie:
    Swoja droga wspolczuje ludziom ktorzy gdzies sie "dostali" np w TV i tak
    objawienie to zakonczyli. Znajoma w Milarderach tylko zdazyla pomachac jak ja
    przedstawiali 1 z 10 - dalej nie weszla - za wolna byla... przez dlugi czas
    spokoju nie miala przez to.
    Polacy wizyte na ekranie traktuja jak jakas niesamowita sprawe.
    ...a jak cos sie komus niepowiedzie to psy wieszaja...
    Nie ma to jak komentowac czyjes niepowodzenia.. tyle swoich mamy ze inne sprawy
    juz nie ciesza ...tylko to co gorsze u kogos
    Tragedia

    Jezeli popieracie choc troche to co wyzej - to zakonczmy ten watek,prosze.

  • 6. Data: 2002-02-20 15:18:40
    Od: andy_k <andyk@spamprotector_cyberspace.org>

    On 19 Feb 2002 23:58:08 +0100, <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    >przedstawiali 1 z 10 - dalej nie weszla - za wolna byla... przez dlugi czas

    Eee tam, IMHO nie dostanie sie do finalu tylko przez 0,1 s to nie jest zadna
    wielka tragedia, a wrecz przeciwnie to powod do dumy - znaczy to bowiem, ze pjo
    byl dobry, a zabraklo mu tylko odrobiny szczescia, rownie dobrze moglby byc
    pierwszy. Oczywiscie samemu pjo na mysl o tym, ze tylko 0,1 s dzielila go od
    szczescia musi sie niedobrze robic, ale na to juz nic sie nie poradzi.

    >Jezeli popieracie choc troche to co wyzej - to zakonczmy ten watek,prosze.

    ok. przeciez tu nie ma juz wiecej o czym dyskutowac.

    a.