  • 1. Data: 2002-02-18 15:25:27
    Temat: Pytanie - komfort uzytkowania
    Od: "Stasiek" <s...@w...pl>

    Planuje zalozyc konto na dzialalnosc gospodarcza - rozwazam dwa banki:
    MultiBank i VW Bank Direct. Cala obsluga konta bedzie tylko przez internet.
    Jakie konto polecacie wybrac? Chodzi mi przede wszystkim o komfort
    uzytkowania oraz ogolne wrazenia z posiadania konta w danym banku (obsluga,
    przyjaznos dla klinenta).
    Narazie zauwazylem jeden minus MultiBanku - brak PZ.
    Pzdr. Stasiek

  • 2. Data: 2002-02-18 15:47:38
    Temat: Re: Pytanie - komfort uzytkowania
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    (obsluga,
    > przyjaznos dla klinenta).
    > Narazie zauwazylem jeden minus MultiBanku - brak PZ.

    VW jest tanszy, ma wyzsze oprocentowanie, friko przelewy, obluge z tego co
    tu czytalem b. fajna.
    Do wad nalezy oplacanie ZUSu i brak karty platniczej (maja wprowadzic, ale
    kiedy?)

    Multi jest drozszy, ale ma placowki - chociaz jak piszesz nie wiem czy to
    akurat jakas zaleta :)
    A no i VW bank jest jednak narazie lokacyjnym kontem - to znaczy 0 kredytow
    itp - a Multi ma niby byc wszystko w jednym.

    Ale co wybrac ??? :) Nie mam pojecia ha ha