  • Data: 2002-01-21 15:47:49
    Temat: Re: pytania o VE w PKO-BP
    Od: "Maciej Bebenek" <maciej@xxx_.komorka.org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz Borowski" <m...@e...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
    news:3C4C33C6.642D1468@elka.pw.edu.pl...

    > W PKOBP przy wykonywaniu transakcji bezgotówkowej VE sprawdzany jest
    > limit owej karty (w innych bankach sprawdzany jest stan konta). Jesli
    > masz limit = 0, to takowa transakcji nie zostanie zrealizowana. Podobnie
    > przy wypłacie gotówki z bankomatu - sprawdzany jest limit karty dla
    > wypłat gotówkowych.

    i tylko limit. Nie ma to nic wspolnego z saldem rachunku :-(

    Tylko nie jestem pewien, czy wartosc ZERO jest akceptowana przez ichniejsze
    (PKOBP-owskie) centrum karciane.

    W Internecie tej VE _NIE_ uzyjesz (zreszta zawsze mozna taka operacje
    skutecznie zareklamowac), pasek do podpisu mozna zmyc :-) Wtedy pokazuje sie
    sliczny napis "void" :-)

    Pzdr,

    Maciej