  • Data: 2002-01-21 21:06:21
    Temat: Re: pytania o VE w PKO-BP
    Od: "Konrad" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    jest akceptowana. A przy okazji - ktos kilka postow wyzej napisal o limicie
    2.500. Dotyczy to tzw. limitu platniczego, bankomatowy - 900/dziennie

    > Co przez to rozumiesz? Co saldo ma wspolnego z limitem?
    w tej chwili w pko bp - nic
    > Czy jesli limit bedzie zero to jakas transakcja moze sie mimo to
    > jednak powiesc (np offline'owa?) i obciazyc moj rachunek???
    przy VE nie ma transakcji offlinowych

    > A co to za pasek? (z moim wzorem podpisu? czy bank moze na moja prosbe
    > wydac karte ktora apriori nie da sie kupowac w slepie i w Internecie?)
    wlasnie ustawiajac sobe limit platniczy na "0" sam sobie robisz taka karte
    :) Pozostanie Ci wtedy tylko bankomat.Tylko pamietaj, ze wyplacajac
    pieniadze w PKO BP nie kontrolujesz salda rachunku, a tylko dostepny limit
    na karcie. Mozna wiec sobie strzelic przez to niezly debecik...

    pozdrawiam
    Konrad