  • Data: 2002-01-22 21:08:16
    Temat: Re: pytania o VE w PKO-BP
    Od: BAH <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Jan 2002 11:49:29 +0100, <g...@p...onet.pl> wrote:

    >W zwiazku z tym mam kila pytan:
    >- czy ich Visa Express to to samo co Visa Electron?

    Tak
    >- czy jesli ustawie limit op. bezgotowkowych na zero to jest pewnosc,
    > ze karta ta bedzie dzialac tylko jako bankomatowa? (na PIN)

    Tak. Też tak mam. O to by karta nie działała poza bankomatem niech się
    martwi BKOBP. Ja mam umowę na któej jest limit zero i czuję się
    wystarczająco zabezpieczony.
    Limit na karcie nie związany z saldem, to zbyt łatwy kąsek dla
    złodzieja.
    Do bezgotówkowych są lepsze bezpłatne konta
    w bankach "internetowych".

    >- no i czy wybieranie z bankomatow PKOBP przy pomocy takiej karty
    > jest darmowe (bo niestety nie znalazlem tej informacji)

    Jak najbardziej.
    (za to za czeki na poczcie przyjdzie płacić).

    BAH