  • 1. Data: 2003-07-18 23:48:21
    Temat: pytania
    Od: "Paweł" <p...@w...pl>

    Gdzie ja kase wpłacam żeby mieć na koncie mbank?
    Gdzie się zakłada konta mbank? Przez sieć?

  • 2. Data: 2003-07-19 08:08:18
    Temat: Re: pytania
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    > Gdzie ja kase wpłacam żeby mieć na koncie mbank?
    =====================================
    Dowolny bank i/lub poczta
    ==================
    > Gdzie się zakłada konta mbank? Przez sieć?
    ===============================
    Tak

  • 3. Data: 2003-07-19 08:31:42
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    PL wrote:
    > ===============================
    > Tak

    Niekoniecznie.Można przez pocztę lub telefonicznie.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-07-19 09:36:18
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    > Niekoniecznie.Można przez pocztę lub telefonicznie.
    > --
    > Pozdrowienia,
    > Glenn
    ======
    To raczej blad logiczny. Gdyby pytanie brzmialo "czy WYLACZNIE przez siec?"
    odpowiedz "niekoniecznie" bylaby absolutnie poprawna.
    Dziekuje za pozdrowienie i oczywiscie odwzajemniam je z radoscia :-)!
    PL

  • 5. Data: 2003-07-19 10:03:32
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

    > Gdzie się zakłada konta mbank? Przez sieć?

    Najszybciej założysz telefonicznie.
    tel. 0 801 300 800 lub 42/6 300 800

    Pozdrawiam,
    MK

  • 6. Data: 2003-07-19 11:28:42
    Od: "Paweł" <p...@w...pl>

    Na jakiej stronię się zakłada konto mbank?
    Czy to jest darmowe?

  • 7. Data: 2003-07-19 11:33:01
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

    > Na jakiej stronię się zakłada konto mbank?

    http://www.mbank.com.pl/zostan_klientem/index.html

    ale jak napisałem, to samo zrobisz szybciej dzwoniąc na mlinkę.

    > Czy to jest darmowe?

    niestety NIE!

    no chyba, że masz za darmo internet.

    Pozdrawiam,