  • 11. Data: 2005-03-29 14:49:59
    Temat: Re: przyjmowanie wplat via karta kredytowa
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Faktycznie na stronie tylko nr faksu. Może to tajemnica handlowa :)
    > Mi w odpowiedzi na maila podali nr tel.

    Dobrze wiedzieć. Chociaż ja tam bez potrzeby nie wydzwaniam,
    to zdecydowanie lepiej się czuję ze świadomością, że mozna
    liczyć na żywe słowo.
    W tej sytuacji chyba nawet zdecyduję się na zmianę stałej
    trasy przejazdu aby rzucić okiem na tą ich siedzibę. Adres
    taki trochę dziwny - ciekawe czy to nie jakiś jednorodzinny
    domek ;)

    Pix

  • 12. Data: 2005-03-29 15:44:15
    Od: "owp" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > trasy przejazdu aby rzucić okiem na tą ich siedzibę. Adres
    > taki trochę dziwny - ciekawe czy to nie jakiś jednorodzinny

    Daj znać jak oglądniesz 'siedzibę'. Pewnie to mieszkanie, albo malutkie
    biuro - w końcu wszystko opiera się na internecie.

    owp

  • 13. Data: 2005-03-29 16:48:49
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli pix
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > W tej sytuacji chyba nawet zdecyduję się na zmianę stałej
    > trasy przejazdu aby rzucić okiem na tą ich siedzibę. Adres
    > taki trochę dziwny - ciekawe czy to nie jakiś jednorodzinny
    > domek ;)

    A to już ich dyskwalifikuje?
    Do obsługi takiego przedsięwzięcia nie potrzeba pomieszczeń w biurowcu.
    Poza tym istnieją już parę lat.

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek http://plumowski.swistak.pl

  • 14. Data: 2005-03-29 17:13:39
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    A czy ja coś takiego napisałem? :)

    > Do obsługi takiego przedsięwzięcia nie potrzeba pomieszczeń w
    > biurowcu.

    Niby racja. Z drugiej jednak strony...
    Zresztą co tam - jutro zobaczymy i może w ogóle nie trzeba
    będzie roztrząsać takich kwestii.

    Pix

  • 15. Data: 2005-03-30 12:58:49
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Daj znać jak oglądniesz 'siedzibę'. Pewnie to mieszkanie, albo malutkie
    > biuro - w końcu wszystko opiera się na internecie.

    no i byłem...
    Tak jak przypuszczałem jest to coś jak domek jednorodzinny,
    tyle że trochę mniej obskurny od sąsiednich budynków.
    Chociaż od pewnego czasu przepisy tego nie wymagają, to jednak
    trochę się zdziwiłem, że brak jakiegokolwiek "oznaczenia siedziby",
    czyli czegoś w stylu "AllPay Europe" czy "Koncept Belgia".
    Bo bliższym przyjrzeniu się znalazłem w końcu malutką wyblakłą
    tabliczkę schowaną za krzakiem. Napis głosi, że to siedziba....
    "Stowarzyszenia ofiar poszkodowanych przez wypadki samochodowe"
    czy jakoś podobnie. Komentarz sobie daruję :)
    Właściwie to nie wiem czy to nie jakaś pomyłka, ale też trudno mi sobie
    wyobrazić aby mozna było się walnąć na stronie we własnym adresie.
    Jak ktoś jest ciekaw, to cyknąłem nawet fotkę - niestety jakość taka
    sobie, a padły mi baterie i nie dało się już poprawić.
    To tyle.

    Pix

  • 16. Data: 2005-03-30 15:29:06
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > tabliczkę schowaną za krzakiem. Napis głosi, że to siedziba....
    > "Stowarzyszenia ofiar poszkodowanych przez wypadki samochodowe"
    > czy jakoś podobnie. Komentarz sobie daruję :)

    to ja doloze 3 grosze do powyzszego
    Stowarzyszenie to znalazlo sie jakis czas temu w tv, jako przyjmujace forse
    z wyrokow sadowych (sady latwo szermuja takie dodatkowe nawiazki) i ...
    wkladanie ich do wlasnej kieszeni, czyli zero oznak aby forsa szla na cel
    jak na tabliczce
    jesli wec allpay.pl i ww stowarzyszenie to jeden i ten sam adres - to ja
    dziekuje - postoje

  • 17. Data: 2005-03-30 17:38:48
    Od: "owp" <o...@p...onet.pl>

    > http://www.allpay.pl/ ?

    Piszę w tym miejscu, bo nie chcę rozpoczynać nowego wątku - chodzi dalej o
    allpay.
    W cenniku http://www.allpay.pl/index.php?desc=regulamin jest napisane
    " Prowizja od zrealizowanej płatności pozostałymi nie wymienionymi kanałami
    płatności online, przekazem i przelewem bankowym : 1%" - jaki sens jest
    pobierać płatność przez allpay jako przelew ? Przecież jak ktoś chce
    przelewem (przekazem), to może płacić bezpośrednio na mój rachunek.
    Swoją drogą reklama na stronie głównej - prowizja spada do 1% nie najlepiej
    świadczy o firmie, to jak reklamy Plusa 'darmowych' wieczorów...
    A o co chodzi z tymi smsami ? Za co dostaje się 'wnagrodzenie' ?
    Coś mało informacji mają na stronach...

    owp

  • 18. Data: 2005-04-04 00:17:18
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Tak jak przypuszczałem jest to coś jak domek jednorodzinny,
    > tyle że trochę mniej obskurny od sąsiednich budynków.
    > Chociaż od pewnego czasu przepisy tego nie wymagają, to jednak

    Hm - u mnie w firmie pracuje ponad 10 osob w samym biurze (i to nie
    obskurnym) - a dzialalnosc mam zarejestrowna w mieszkaniu na 10 pietrze w
    bloku i ten adres mam na pieczatce i we wszystkich papierach - czy to mnie
    dyskredytuje?

    Pozdr.,
    Piotr

  • 19. Data: 2005-04-04 00:27:30
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > płatności online, przekazem i przelewem bankowym : 1%" - jaki sens jest
    > pobierać płatność przez allpay jako przelew ? Przecież jak ktoś chce
    > przelewem (przekazem), to może płacić bezpośrednio na mój rachunek.

    Jak sprzedajesz przez sklep internetowy i masz 1 zamowienie dziennie - to
    masz racje. Wystraczy sie zalogowac do banku, sprawdzic czy jest wplata i
    leciec na poczte wyslac paczke. Ja mam kilkanascie dziennie - i taka opcja
    jest dla mnie udogodnieniem - wystarczy pomyslec - klient zamawia towar w
    sklepie - idzie do banku albo na poczte i wplaca. Potem codziennie musialem
    robic zestawienie i powiazywac wplaty z zamowieniami w sklepie - a w 50%
    przypadkow - albo sie nie zgadzaly dane wplacajacego bo wysylal z innego
    konta albo tyutl wplaty. I taka zabawa to kilka godzin dziennie - teraz
    klient zamawia, wplaca i odpada ta cala robota - bo jak wplaci i sie przelew
    pojawi to do sklepu dostaje automatycznie info ze zamowienie zostalo
    oplacone i moge wyslac przesylke.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 20. Data: 2005-04-04 09:48:10
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > obskurnym) - a dzialalnosc mam zarejestrowna w mieszkaniu na 10 pietrze
    > bloku i ten adres mam na pieczatce i we wszystkich papierach - czy to

    Hm - skoro teoretyzujemy to powiem, że to zależy od wielu różnych
    czynników jak chociażby branży, w której się działa czy typu klientów.
    Niemniej, nikogo nie dyskredytując, zawsze można postawić pytanie
    o poziom ryzyka.
    Ja tam nie chcę się nikogo czepiać - jak zapewne zauważyłeś opisałem
    tylko to co widziałem, powstrzymałem się od komentarzy i nawet pochwaliłem
    ofertę jako taką. Jeśli już jednak ruszasz te sprawy, to możemy się
    wspólnie
    na tym zastanowić ;)

    Załóżmy, że mamy firmę chcącą pośredniczyć w przepływach finansowych,
    niedysponującą swoim biurem, zarejestrowaną w jednorodzinnym
    domku i poniekąd ukrywającą swoją siedzibę.
    Dodatkowo zauważamy, że utajniona jest również forma prawna firmy -
    czy to sa, zoo, sj, sc czy 1os.DG?
    AFAIR w ostatnich przypadkach istnieje również obowiązek posługiwania
    się imieniem i nazwiskiem (udziałowców/przedsiębiorcy) czego tutaj nie
    stwierdzamy. Zresztą jak się komuś chce to niech sprawdzi w ustawie.
    Pytanie - czy w opisanym przypadku ryzyko robienia interesów:
    a. zdecydowanie maleje
    b. raczej maleje
    c. raczej rośnie
    d. zdecydowanie rośnie
    e. pozostaje bez zmian
    f. nie mam zdania

    Tutaj juz każdy sam musi sobie odpowiedzieć...
    Odpowiedzi można równiez nadsyłać na kartkach pocztowych
    na adres redakcji :-))

    > Pozdr.,
    równ.
    Pix