  • 31. Data: 2011-01-24 17:17:09
    Temat: Re: przewalka z OFE cd.
    Od: PiotrM <n...@n...spam.pl>

    On 24.01.2011 18:14, PiotrM wrote:

    > A co by było, gdyby przyjąć, że wpłata roczna do zarządzanych środków ma
    > się jak 1 / 20?
    > 0,58 * 1100 zł = 609 zł w obligacjach
    > 0.62 * 1100 zł = 651 zł w akcjach
    > czyli 18 % idzie na obligacje, 82 % na akcje.

    miało być
    0,58 * 1050 zł = 609 zł w obligacjach
    0.62 * 1050 zł = 651 zł w akcjach

    czyli 18 % idzie na obligacje, 82 % na akcje.

  • 32. Data: 2011-01-24 18:09:26
    Od: Simple Man <c...@l...de>

    W dniu 2011-01-24 10:09, RobertS pisze:
    > nie wierzę, że państwo nasze zapewni mi jakąś godną emeryturę, te
    > wszystkie ZUSy, OFE itp...traktuję jak parapodatki, z których być może
    > nic nigdy nie będę miał (a płacić na nie muszę), dlatego zbieram kasę
    > "na potem" samodzielnie
    > bez oglądania się na kogokolwiek

    Najsmutniejsze jest to, że większość osób w ogóle nie interesuje co się
    dzieje z OFE i ich emeryturami. Jeszcze gorsze jest to, że ludzie nie
    zbierają na własną emeryturę ponieważ po prostu nie mają z czego.

  • 33. Data: 2011-01-24 18:18:57
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 24 Sty, 19:09, Simple Man <c...@l...de> wrote:

    > Najsmutniejsze jest to, że większość osób w ogóle nie interesuje co się
    > dzieje z OFE i ich emeryturami. Jeszcze gorsze jest to, że ludzie nie
    > zbierają na własną emeryturę ponieważ po prostu nie mają z czego.

    No, zobaczymy.... Ja jak chce wejsc na http://obronemeryture.pl

    Fatal error: Uncaught exception 'Zend_Db_Adapter_Exception' with
    message 'SQLSTATE[08004] [1040] Too many connections' in /home/WEB/
    obronemeryture.pl/public_html/libs-base/Zend_1.8.4/Z
    end/Db/Adapter/Pdo/
    Abstract.php:138 Stack trace: #0 /home/WEB/obronemeryture.pl/
    public_html/libs-base/Zend_1.8.4/Zend/Db/Adapter/Pdo
    /Mysql.php(96):
    Zend_Db_Adapter_Pdo_Abstract->_connect() #1 /home/WEB/
    obronemeryture.pl/public_html/libs-base/Zend_1.8.4/Z
    end/Db/Adapter/
    Abstract.php(444): Zend_Db_Adapter_Pdo_Mysql->_connect() #2 /home/WEB/
    obronemeryture.pl/public_html/libs-base/Zend_1.8.4/Z
    end/Db/Adapter/Pdo/
    Abstract.php(232): Zend_Db_Adapter_Abstract->query('SET CHARSET
    utf...', Array) #3 /home/WEB/obronemeryture.pl/public_html/application/
    Bootstrap.php(59): Zend_Db_Adapter_Pdo_Abstract->query('SET CHARSET
    utf...') #4 /home/WEB/obronemeryture.pl/public_html/libs-base/
    Zend_1.8.4/Zend/Application/Bootstrap/BootstrapAbstr
    act.php(636):
    Bootstrap->_initDbDefaults() #5 /home/WEB/obronemeryture.pl/
    public_html/libs-base/Zend_1.8.4/Zend/Application/Bo in /home/WEB/
    obronemeryture.pl/public_html/libs-base/Zend_1.8.4/Z
    end/Db/Adapter/Pdo/
    Abstract.php on line 138

    MK

  • 34. Data: 2011-01-24 19:16:32
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2011-01-24 11:16, lolekanabolek pisze:

    > też coś tam ciułam w IKE
    > i tak się zastanawiam czy ta ulga podatkowa obejmie również IKE czy
    > tylko ten nowy twór nazwany IKZE??

    niestety, po zapoznaniu się z projektem ustawy wszystko wskazuje, że
    ulga obejmie tylko IKZE,
    jaki oni sens tworzenia nowego potworka?? przecież by wystarczyło
    rozszerzyć IKE o OFE oraz dołożyć ulgę podatkową

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 35. Data: 2011-01-24 20:39:48
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Mon, 24 Jan 2011 11:13:25 +0000, "T.F." <t...@u...wp.pl>
    wrote:

    >I powiedziec wszystkim szczerze prosto w oczy:
    >z ZUSu 'cos tam pewnie bedzie',
    >ale najlepiej to oszczedzajcie sami, drodzy/kochani obywatele.

    OK, tylk z czego? bo jakos tak 2/3 - 3/4 kasy podpierdala panstwo, a z
    reszty jakos trzeba zwiazac koniec z koncem do pierwszego...

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 36. Data: 2011-01-24 21:05:09
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    W dniu 2011-01-24 11:31, Jaroslaw Berezowski pisze:

    > No wlasnie w zasadzie nie musisz. Mozna sie ubezpieczyc poza .pl, choc
    > jest to upierdliwe.

    Jakieś zatrudnienie za granicą?

    --
    Jacek Midura

  • 37. Data: 2011-01-24 22:09:02
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-01-24 10:44, MarekZ pisze:

    > Właśnie niezmiernie mnie ciekawi czy uczestnicy systemu "łykną" tę
    > destrukcję. Czy w ogóle zwrócą na to uwagę, że coś się dzieje nie tak,
    > czy też da się im wmówić, że wszystko odbywa się w najlepszym porządku i
    > dla ich dobra.

    Nie wydaje mi się żeby zostało wielu frajerów wierzących w zapewnienia
    polityków. Nawet prości ludzie zdają sobie sprawę że "system emerytalny"
    w Polsce to jeden wielki przekręt, a szansa że cokolwiek się z ZUS/OFE
    odzyska, zwłaszcza za 20-30 lat, jest czysto hipotetyczna. Dlatego
    kombinują jak się da z KRUS, szarą strefą, umowami o dzieło itd.

    pozdrawiam

  • 38. Data: 2011-01-25 07:31:02
    Od: "gri" <s...@a...er>

    Uzytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisal
    w wiadomosci news:3rorj6t9hrgvdsom1ks12b6hc12dok8jk7@4ax.com...
    > OK, tylk z czego? bo jakos tak 2/3 - 3/4 kasy podpierdala panstwo, a z
    > reszty jakos trzeba zwiazac koniec z koncem do pierwszego...

    Tak bylo zawsze. Zawsze byli ludzie ledwo wiazacy koniec z koncem na tle
    sasiadów.
    Kazdy musi z czegos rezygnowac, dokonywac wyborów. Nawet Ci co maja
    oszzednosci, IKE rezygnuja z zakupów innych rzeczy.
    Jeden sie cieszy jak ma wyzebrane 100zl na miesiac, innemu 100 zl dziennie
    malo, a jeszcze inny 100zl na godzine pogardzi.

  • 39. Data: 2011-01-25 15:47:46
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Tue, 25 Jan 2011 08:31:02 +0100, "gri" <s...@a...er> wrote:

> [...]
    >Jeden sie cieszy jak ma wyzebrane 100zl na miesiac, innemu 100 zl dziennie
    >malo, a jeszcze inny 100zl na godzine pogardzi.

    tyle ze keidys placili dziesiecina, a teraz panstwo podp*ala wiekszosc
    kasy, ktora wypracuje pracownik.

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 40. Data: 2011-01-26 07:49:31
    Od: "gri" <s...@a...er>

    Użytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisał
    w wiadomości news:f3stj658ubffm9duhlrmvfsgfo8rp668gp@4ax.com...
    > tyle ze keidys placili dziesiecina, a teraz panstwo podp*ala wiekszosc
    > kasy, ktora wypracuje pracownik.

    1/10 dla pana, 1/10 dla wójta, 1/10 dla plebana....
    Zależy co się za te podatki dostaje.
    Wysokie podatki są w Skandynawii i niektórzy mieszkańcy sobie chwalą, bo
    państwo mnóstwo rzeczy finansuje.
    Niektóre izraelskie kibuce zabierają prawie wszystko i niektórzy sobie też
    to chwalą