  • 1. Data: 2011-01-24 08:02:00
    Temat: moneybookers - konto płatne
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Nie było (chyba) więc dla informacji - nieużywane konto moneybookers się
    zrobiło płatne. Dostałem maila o tym, że w przypadku nieużywania przez X
    dni (okolice roku) konto kosztuje ileś (2 EUR? maila skasowałem) na
    miesiąc.

    p. m.

  • 2. Data: 2011-01-24 14:16:37
    Temat: Re: moneybookers - konto płatne
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Mon, 24 Jan 2011 09:02:00 +0100, mvoicem wrote:

> [...]
    > zrobiło płatne. Dostałem maila o tym, że w przypadku nieużywania przez X
    > dni (okolice roku) konto kosztuje ileś (2 EUR? maila skasowałem) na

    http://www.moneybookers.com/app/help.pl?s=fees&l=PL

    na samym dole:

    Z kont nie-biznesowych pobierana będzie miesięczna opłata za usługę
    wysokości 1.00 EUR (lub jej równowartość). Zostanie ona zwrócona, a zatem
    korzystanie z konta Moneybookers będzie DARMOWE, jeśli użytkownik
    zaloguje się do niego lub dokona transakcji w ciągu ostatnich 18 miesięcy.
    W przeciwnym wypadku zostanie ona odjęta od salda konta.

    To jest już od iluś miesięcy a może i ponad roku w tym cenniku.

  • 3. Data: 2011-01-29 07:30:53
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    A ścigają jeśli z powodu tej opłaty saldo zrobi się mocno ujemne?