  • 51. Data: 2004-05-19 13:24:34
    Temat: Re: przestroga: rezygnacja z konta mbank
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Przeciez to oczywiste ze wygodniej jest korzystac z np.
    >www anizeli jechac do placowki. I tak tez robie w 99% ale MUSI,
    >podkresle jeszcze raz MUSI byc mozliwsc kontaktu bezposredniego - to sa
    >pieniadze a nie zabawa.

    Masz małe doświadczenie. Jak pada system, to po odwiedzeniu placówki
    słyszysz "przepraszam Pana/Panią ale system nam padł i nic nie mogę zrobić".
    Wielokrotnie trenowałam na własnej skórze. W placówce możesz sobie wtedy co
    najwyżej ulotki poczytać.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 52. Data: 2004-05-19 13:30:12
    Temat: Re: przestroga: rezygnacja z konta mbank - po rozmowie z mlinią
    Od: Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl>

    In article <c8fmmg$rs1$1@inews.gazeta.pl>, k...@g...pl says...
    W watku <c8fmmg$rs1$1@inews.gazeta.pl>, k...@g...pl piszesz...
    |Poke wrote:
    |[...]
    |[...]
    |BZWBK - 0%
    |Pekao 0,1%
    |ING - 0,1%-0,3
    |A multibank to tych placówek ma tyle, ze paaanie. :-)

    Bo banki internetowe maja tyle placowek ze paaanie (btw: u mnie w miesce
    akurat jest Multibank). :) Czemu nie czepiasz sie Lukasa tylko podajesz
    najgorzej oprocentowne banki? Bo argument by odpadl? Daj spokoj... Tak
    jak napisalem - jak starowali z bankami internetowymi to bylo niebo a
    ziemia - srednio 15-17% w internetowych do marnych 3-4% w klasycznych. A
    dzis? Kpina z ludzi - maksymalne obnizenie kosztow przy zerowych
    korzysciach dla klientow.

    Ale co ja tam pisalem... Logout mial byc. Teraz bedzie na 100% bo
    znikam.

    --
    Greetings / Pozdrowienia,
    Poke

  • 53. Data: 2004-05-19 13:33:50
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >Bo banki internetowe maja tyle placowek ze paaanie (btw: u mnie w miesce
    >akurat jest Multibank). :) Czemu nie czepiasz sie Lukasa tylko podajesz
    >najgorzej oprocentowne banki?

    1 % w Lukasie i 3 przeciętnie z internetowych. Jak wolisz dostac mniej niż
    więcej to Twoja sprawa. Reszta marmurów na poziomie stnych procenta.

> [...]
    >ziemia - srednio 15-17% w internetowych do marnych 3-4% w klasycznych. A
    >dzis? Kpina z ludzi - maksymalne obnizenie kosztow przy zerowych

    Sytuacja ekonomiczna troche się zmieniła. Stopy % też. Ale Ty się
    zahibernowałes i tego nie zauważyłeś.

    >Ale co ja tam pisalem... Logout mial byc. Teraz bedzie na 100% bo
    >znikam.

    Najwyższy czas, bo takich bzdur dawno nie czytałam.

  • 54. Data: 2004-05-19 13:38:53
    Od: <j...@p...onet.pl>

    >Bo banki internetowe maja tyle placowek ze paaanie

    tyle ile stanowisk z dostepem :)

    > jak starowali z bankami internetowymi to bylo niebo a
    > ziemia - srednio 15-17% w internetowych do marnych 3-4% w klasycznych.

    w najklasyczniejszym z klasycznych - BZWBK w momencie stratu mBanku było 8%
    lub 8,50.

    > Logout mial byc. Teraz bedzie na 100% bo znikam.

    no miał być, ale w sumie... jeden post więcej rozrywki - dobrze dla przepony
    ;)))
    nie odchodz, prosimy :)))

    janke

  • 55. Data: 2004-05-19 13:42:21
    Od: <j...@p...onet.pl>

> [...]
    zrobić".
    > Wielokrotnie trenowałam na własnej skórze. W placówce możesz sobie wtedy

    albo nawet nie, bo nie wpuszczą - wywieszka "awaria" filtruje w wejsściu ;)
    zbyszko

  • 56. Data: 2004-05-19 13:42:30
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Poke wrote:

    > In article <c8fmmg$rs1$1@inews.gazeta.pl>, k...@g...pl says...
    > W watku <c8fmmg$rs1$1@inews.gazeta.pl>, k...@g...pl piszesz...

    > Bo banki internetowe maja tyle placowek ze paaanie (btw: u mnie w miesce
    No tak. Z założenia ich nie mają. A Multibank (czy nawet lukas) wcale
    ich nie mają za dużo.

    > akurat jest Multibank). :) Czemu nie czepiasz sie Lukasa tylko podajesz
    > najgorzej oprocentowne banki?
    przypomnę: Twierdzisz, ze banki "naziemne" są tak samo (czy raczej:
    pomijalnie gorzej) oprocentowane. Na zarzut Glenn, ("0.1%") podałeś
    _przykład_ Multi, na podstawie którego chciałeś sfalsyfikować jej tezę,
    zapominajęc o drobiażdźku, że Multi jest słabo reprezentatywny...
    [...]

    > dzis? Kpina z ludzi - maksymalne obnizenie kosztow przy zerowych
    > korzysciach dla klientow.
    Hmm, dla mnie akurat kpiną nie jest cięcie kosztów przez banki
    (obojętnie internetowe lub nie) a próby zawoalowanego sięgania do
    kieszeni klientów. (Słynne tutaj ubezpieczenia BZWBK i BPH)

    [...]
    KJ

  • 57. Data: 2004-05-19 13:48:10
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    j...@p...onet.pl dnia 2004-05-19 15:38 napisał(a) co następuje:

    > w najklasyczniejszym z klasycznych - BZWBK w momencie stratu mBanku było 8%
    > lub 8,50.

    A w Pekao chyba jeszcze 11%.

    Marek

  • 58. Data: 2004-05-19 14:10:46
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Poke napisał, a ja zdołałem przeczytać,
    choć od pierwszego jego postu zacząłem dygotać ze śmiechu:

> [...]
    >
    > Juz gdzies tutaj pisalem o wydruku - mozesz go uzyc w wiekszosci
    > przypadkow jako papieru toaletowego.
    >
    > LOL nr 2! Rozsmieszasz mnie coraz bardziej. Pewnie masz jedno konto,
    > najwieksza suma pieniedzy ktora widziales to zawartosc portfela
    > rodzicow, a zabierasz glos w sprawach o ktorych nie masz NAJMNIEJSZEGO
    > pojecia.

    > Uroku mam chyba calkiem sporo (tak mowia) wiec dziekuje za
    > zainteresowanie. Niestety, Ty natomiast masz za malo wiedzy aby
    > zaszpanowac (mowiac Twoim jezykiem) komukolwiek wiecej niz koledze z

    ŁAŁ, ŁAAAŁ, moja przepona, litości ;-)))

    Poke, a co Ty wiesz o kobietach?
    ... bo jeśli tyle co o bankach,
    to już się trzymam za szczęke i za brzuch
    ... i czekam aż coś napiszesz ;-)))

  • 59. Data: 2004-05-19 14:30:25
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 19 May 2004 15:15:21 +0200, w <M...@n...mm.pl>,
    Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl> napisał(-a):

    > Chybiony? Nie uprawiaj demagogi - przeciez napisalem ze w przypadku
    > normalnego banku to sie takze moze zdazac - czemu sie nei odniesiesz do
    > tej czesci wypowiedzi tylko wyrywasz zdania z konkekstu? To jeszcze raz
    > napisze: pytanie brzmi - jakie masz mozlowisci w przypadku banku
    > klasycznego i internetowego jak system przejstaje dzialac. Odpowiedz
    > sobie sam.

    Żadne?? No powiedz co ja mogę zrobić jak im system padnie? Bo jakoś w BPH
    niewiele mogłem -- mogłem wpłacić i dostawałem ręczne pokwitowanie, ale to
    akurat nie dotyczy banku internetowego.

    > Tu, teges, tamteges. Dlaczego mam wysylac poczta do firmy ktora znajduje
    > sie na drugim koncu miasta skoro: a) sprawa jest pilna b) moge sam
    > pojechac i dopilnowac ze potwierdzenie znajdzie sie u ksiegowej a nie w
    > koszu. Z Zakopanego do Gdyni przez Berlin za pomoca roweru.
    > Ps. Skoro jest dowod wplaty to nei widze podou dlaczego ma nie byc
    > uznany przelew. No ale to firma Twojego ojca wiec sie nie wtracam.

    Znam więcej przypadków, w których pokazywano sfałszowane potwierdzenie niż
    przypadki, w których nie dotarł przelew.

    Znam także przypadki, w których owszem potwierdzenie przelewu było PRAWDZIWE,
    problem że PeKaO "odbiło" przelew, ponieważ nie zgadzała im się nazwa firmy. I
    co wtedy?? Prawdziwe potwierdzenie, a pieniążków nie ma :))).

    A w przypadku wątpliwości zawsze pomagało podanie daty przelewu przez telefon i
    przelew nagle znajdował się :).

    > To ze sie nie spotkales to nei znaczy ze nie istnieje - no chyba ze "mi
    > to nei potzrebne wiec nie ma potrzeby". Bez przykladow - nie mam czasu
    > na historie milosne.

    Tak jak myślałem -- zero przykładów.

    > |-- jak wtedy dojedziesz do swojego pięknego banku. <ciach>
    >
    > Wtedy zadzwonie na infolinie lub skorzystam z interetu o ile wczesniej
    > tego nie zrobie. Przeciez to oczywiste ze wygodniej jest korzystac z np.
    > www anizeli jechac do placowki. I tak tez robie w 99% ale MUSI,
    > podkresle jeszcze raz MUSI byc mozliwsc kontaktu bezposredniego - to sa
    > pieniadze a nie zabawa.

    I powiedz co załatwisz w placówce, czego nie załatwisz przez telefon? Bo jakoś
    nie mogę się tego doczekać. Najlepiej na przykładzie, bo uprawiasz demagogię
    większą niż Lepper.

  • 60. Data: 2004-05-20 13:32:39
    Od: Pa_K <p...@p...onet.pl>

    Radosław Popławski wrote:
    > A samochód może być niesprawny, miasto zakorkowane, podłożony ładunek wybuchowy
    > -- jak wtedy dojedziesz do swojego pięknego banku.
    > PS. Oczywiście na potrzeby twojego scenariusza zakładamy, że komórki przestają
    > działać, nie mamy żadnego znajomego z netem lub telefonem oraz przestają
    > działać kafejki internetowe ;)).

    To już chyba inwazja obcych...
    ;)

    pzdrw