  • 1. Data: 2004-05-15 12:07:29
    Temat: Bankomaty a karty chipowe
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Witojcie!

    Czy bankomaty w naszym kochanym kraju sa
    juz dostosowane do obslugi kart chipowych?

    Slyszalem, ze swego czasu KretynBank robil
    ruchy w tym kierunku ale moze macie jakies
    bardziej szczegolowe informacje?

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 2. Data: 2004-05-15 13:03:59
    Temat: Re: Bankomaty a karty chipowe
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Michal Zapalowski napisał:

    > Czy bankomaty w naszym kochanym kraju sa
    > juz dostosowane do obslugi kart chipowych?

    Sadze, ze w nowszych bankomatach sa czytniki dualne paskowo-czipowe.
    ZTCP roznica w cenie pomiedzy czytnikiem paskowym, a paskowo-czipowym
    nie byla znaczaca, ale pamiec moze mnie zawodzic, bo zetknalem sie z tym
    w polowie lat 90.

    Bartol

  • 3. Data: 2004-05-17 06:27:20
    Od: "Dawid Świtała" <n...@W...com>

    Użytkownik "Michal Zapalowski" <n...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > juz dostosowane do obslugi kart chipowych?
    >
    > Slyszalem, ze swego czasu KretynBank robil
    > ruchy w tym kierunku ale moze macie jakies
    Nie słyszałem oficjalnych info a na chwilę obecną każdy
    bankomat moją chipowke akceptuje tradycyjnie :|

    --
    Dawid(ek)