    From: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: przestroga: rezygnacja z konta mbank
    Date: Wed, 19 May 2004 16:30:25 +0200

    Wed, 19 May 2004 15:15:21 +0200, w <M...@n...mm.pl>,
    Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl> napisał(-a):

    > Chybiony? Nie uprawiaj demagogi - przeciez napisalem ze w przypadku
    > normalnego banku to sie takze moze zdazac - czemu sie nei odniesiesz do
    > tej czesci wypowiedzi tylko wyrywasz zdania z konkekstu? To jeszcze raz
    > napisze: pytanie brzmi - jakie masz mozlowisci w przypadku banku
    > klasycznego i internetowego jak system przejstaje dzialac. Odpowiedz
    > sobie sam.

    Żadne?? No powiedz co ja mogę zrobić jak im system padnie? Bo jakoś w BPH
    niewiele mogłem -- mogłem wpłacić i dostawałem ręczne pokwitowanie, ale to
    akurat nie dotyczy banku internetowego.

    > Tu, teges, tamteges. Dlaczego mam wysylac poczta do firmy ktora znajduje
    > sie na drugim koncu miasta skoro: a) sprawa jest pilna b) moge sam
    > pojechac i dopilnowac ze potwierdzenie znajdzie sie u ksiegowej a nie w
    > koszu. Z Zakopanego do Gdyni przez Berlin za pomoca roweru.
    > Ps. Skoro jest dowod wplaty to nei widze podou dlaczego ma nie byc
    > uznany przelew. No ale to firma Twojego ojca wiec sie nie wtracam.

    Znam więcej przypadków, w których pokazywano sfałszowane potwierdzenie niż
    przypadki, w których nie dotarł przelew.

    Znam także przypadki, w których owszem potwierdzenie przelewu było PRAWDZIWE,
    problem że PeKaO "odbiło" przelew, ponieważ nie zgadzała im się nazwa firmy. I
    co wtedy?? Prawdziwe potwierdzenie, a pieniążków nie ma :))).

    A w przypadku wątpliwości zawsze pomagało podanie daty przelewu przez telefon i
    przelew nagle znajdował się :).

    > To ze sie nie spotkales to nei znaczy ze nie istnieje - no chyba ze "mi
    > to nei potzrebne wiec nie ma potrzeby". Bez przykladow - nie mam czasu
    > na historie milosne.

    Tak jak myślałem -- zero przykładów.

    > |-- jak wtedy dojedziesz do swojego pięknego banku. <ciach>
    >
    > Wtedy zadzwonie na infolinie lub skorzystam z interetu o ile wczesniej
    > tego nie zrobie. Przeciez to oczywiste ze wygodniej jest korzystac z np.
    > www anizeli jechac do placowki. I tak tez robie w 99% ale MUSI,
    > podkresle jeszcze raz MUSI byc mozliwsc kontaktu bezposredniego - to sa
    > pieniadze a nie zabawa.

    I powiedz co załatwisz w placówce, czego nie załatwisz przez telefon? Bo jakoś
    nie mogę się tego doczekać. Najlepiej na przykładzie, bo uprawiasz demagogię
    większą niż Lepper.