  • 11. Data: 2003-07-30 11:10:43
    Temat: Re: przeniesienie pozyczki w koncie z PEKAO SA do mbanku
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Krzysztof Jarecki <a...@w...pl> wrote:

    > Nikt mnie nie okłamał, żeby dostać wypowiedzenie umowy o kredyt odnawialny w
    > śląskim trzeba mieć dodatnie lub zerowe saldo na rachunku, w innym wypadku
    > nie ma możliwości dostania tego świstka tak mówi regulamin Banku śląskiego
    > dotyczący umowy o kredyt odnawialny .........Też tak zinterpretowała to Pani
    > naczelnik oddziału tegoż banku.

    No ale to nie wina mbanku, prawda?
    A taki można było wyciągnąć wniosek z Twojej wypowiedzi.
    Z przenoszeniem z PEKAO nie ma większych problemów.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 12. Data: 2003-07-30 11:23:03
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> wrote:

    > No ale to nie wina mbanku, prawda?
    > A taki można było wyciągnąć wniosek z Twojej wypowiedzi.
    > Z przenoszeniem z PEKAO nie ma większych problemów.

    Są takie same - Pekao S.A. usiłuje nie przyjąć wypowiedzenia jeśli saldo
    jest ujemne.
    NAleży poprosić o podanie który to punkt umowy tak stanowi.
    --
    ___________ (R)

  • 13. Data: 2003-07-30 11:37:14
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Są takie same - Pekao S.A. usiłuje nie przyjąć wypowiedzenia jeśli saldo
    > jest ujemne.
    > NAleży poprosić o podanie który to punkt umowy tak stanowi.

    to trzeba wyraźnie napisać, że zobowiązujesz się przed upływem terminu
    wypowiedzenia do uzupełnienia salda ujemnego - w razie czego trzeba poprosić
    kierownika lub dyrektora i zarządać podstawy prawnej w regulaminie :)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 14. Data: 2003-07-30 11:42:13
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    plusz <p...@i...usun_spam.pl> wrote:

    > to trzeba wyraźnie napisać, że zobowiązujesz się przed upływem terminu
    > wypowiedzenia do uzupełnienia salda ujemnego - w razie czego trzeba poprosić
    > kierownika lub dyrektora i zarządać podstawy prawnej w regulaminie :)

    Nie trzeba. W umowie nic takiego nie jest wymagane, jedynie
    zastrzeżenie, że po okresie wypowiedzenia saldo ujemne bedzie
    oprocentowane jakąś tam stawką. OIDP, to wychodziło, że to stawka niższa
    niż oprocentowanie nominalne tej pożyczki.

    --
    ___________ (R)

  • 15. Data: 2003-07-30 12:14:33
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Adam Płaszczyca <_...@i...pl> wrote:

    > Są takie same - Pekao S.A. usiłuje nie przyjąć wypowiedzenia jeśli saldo
    > jest ujemne.

    Słucham? Ja nie miałem problemu żadnych ze złożeniem wypowiedzenia
    miesięcznego, przy maksymalnie wykorzystanym limicie.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 16. Data: 2003-07-30 15:36:45
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    > Słucham? Ja nie miałem problemu żadnych ze złożeniem wypowiedzenia
    > miesięcznego, przy maksymalnie wykorzystanym limicie.

    Pekao Pekao nierówne. Co oddział, to inaczej.

    --
    ___________ (R)

  • 17. Data: 2003-07-31 07:36:51
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    > Pekao Pekao nierówne. Co oddział, to inaczej.

    zaprzeczasz sam sobie

    regulamin jest jeden we wszystkich placówkach

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 18. Data: 2003-07-31 12:05:03
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    Ja przenosiłem ze śląskiego do Multibanku. Miałem wykorzystany cały limit (8
    tys) i nie było problemu z wypowiedzeniem (oczywiście z terminem za
    miesiąc - jakbym wiedział ile to potrwa to termin ustaliłbym za dwa miesiące
    :).
    Niestety w Multi dali trochę ciała. okazało się że potrzebna jest jeszcze
    opinia do rachunku ze śląskiego (nie sprecyzowali dokładnie o jaką im
    chodziało)
    Ponieważ byłem głupi to poprosiłem o zwykłą historię z ostatnich 6 m-cy. No
    i okazało się że miałem przekroczenia limitu do 3 dni. Nie chciało mi się
    prosić o inną historię (tak, żeby nie było o tych przekroczeniach) więc to
    co dostałem to odrazu wysłałem do Multi. No i wtedy okazało się że chcą
    jeszcze jedną opinię, że przekroczeń nie było więcej niż 3. :((((
    Wieć musiałem jeszcze raz pójść do Śląskiego i poprosić o jeszcze jedną
    opinię (swoją drogą to kobieta w śląskim bardzo pomogła mi w takim
    spreparowaniu opinii , żeby było ok)
    Potem już nie było problemów.

    Ostatecznie jestem zadowolony ze zmiany. Jest taniej o jakieś 20 zeta
    miesięcznie na debecie i jakieś drugie tyle na bankomatch.
    Pozdr.
    J.

  • 19. Data: 2003-07-31 20:19:31
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    plusz <p...@i...usun_spam.pl> wrote:

    > zaprzeczasz sam sobie

    > regulamin jest jeden we wszystkich placówkach

    Pomyśl o jego znajomości przez obsługę oraz interpretacji.

    --