  • 1. Data: 2003-07-30 08:13:03
    Temat: przeniesienie pozyczki w koncie z PEKAO SA do mbanku
    Od: "Ryszard" <r...@p...com.pl.a.to.powinienes.wyciac>

    Witam!

    Mam pytanie odnosnie programu TSL+ w mbanku.
    Czy napewno przeniosa mi limit z pekao sa (6tys) do mbanku?
    Niechcialbym miec sytuacji ze zlikwiduja mi w pko a nie dostane w mbanku.

    Czy mbank robi to automatycznie?
    czy w rzeczywisctosci powstaja jakies problemy?
    ile czaasu trwa taka operacja?

    Bede wdzieczny za odpowiedz..

    pozdrawiam
    Ryszard

  • 2. Data: 2003-07-30 08:22:12
    Od: "" <f...@w...pl>

    Wszystko jest na stronach mBanku. Najpierw złóż wniosek. Mi odmówili więc nie
    musze się już martwić stroną techniczna.

  • 3. Data: 2003-07-30 08:33:35
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Ryszard" <r...@p...com.pl.a.to.powinienes.wyciac> napisał w
    wiadomości news:bg7unt$14n$2@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    >
    > Czy mbank robi to automatycznie?
    > czy w rzeczywisctosci powstaja jakies problemy?

    możesz złożyć w PEKAO wypowiedzenie kredytu z datą np. za miesiąc

    jak mBank nie da ci kredytu to wycofaj wypowiedzenie

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2003-07-30 08:40:12
    Od: "Krzysztof Jarecki" <a...@w...pl>

> [...]
    >
    > Czy mbank robi to automatycznie?
    > czy w rzeczywisctosci powstaja jakies problemy?

    Witam

    Ja przenosiłem się z banku śląskiego załatwiania, latania, telefonów mnóstwo
    i na dodatek jeszcze musiałem mieć pokrycie kwoty zadłużenia w Śląskim. Jak
    drugi raz bym miał przejsć tą drogę to bym zrezygnował.

    .........pytasz o problemy : przede wszystkim to że musiałem na okres 10 dni
    pożyczyć od kogoś 5 tys złotych i uregulowac zadłużenie w ślaskim oraz cała
    procedura trwała około 2 miesięcy. Myślę że łatwiej bedzię otworzyć kredyt
    odnawialny w mbanku (bez programu przenoszenia ) a następnie zlikwidować w
    PKO.

    Pozdrawiam
    Krzychu

  • 5. Data: 2003-07-30 08:47:09
    Od: "Ryszard" <r...@p...com.pl.a.to.powinienes.wyciac>

> [...]
    > cała procedura trwała około 2 miesięcy. Myślę że łatwiej bedzię otworzyć
    > kredyt odnawialny w mbanku (bez programu przenoszenia ) a następnie

    .o takie odpowiedzi mi chodzilo

    thx

  • 6. Data: 2003-07-30 09:09:58
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Krzysztof Jarecki <a...@w...pl> wrote:

    > Ja przenosiłem się z banku śląskiego załatwiania, latania, telefonów mnóstwo
    > i na dodatek jeszcze musiałem mieć pokrycie kwoty zadłużenia w Śląskim. Jak
    > drugi raz bym miał przejsć tą drogę to bym zrezygnował.

    Że jak? Przenosiłeś do mbanku i musiałeś spłacać zadłużenie w Śląskim? Ktoś
    Cię strasznie okłamał...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 7. Data: 2003-07-30 10:09:58
    Od: "Krzysztof Jarecki" <a...@w...pl>

    > Że jak? Przenosiłeś do mbanku i musiałeś spłacać zadłużenie w Śląskim?
    Ktoś
    > Cię strasznie okłamał...

    Nikt mnie nie okłamał, żeby dostać wypowiedzenie umowy o kredyt odnawialny w
    śląskim trzeba mieć dodatnie lub zerowe saldo na rachunku, w innym wypadku
    nie ma możliwości dostania tego świstka tak mówi regulamin Banku śląskiego
    dotyczący umowy o kredyt odnawialny .........Też tak zinterpretowała to Pani
    naczelnik oddziału tegoż banku.

    Krzychu

  • 8. Data: 2003-07-30 10:56:53
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Jarecki" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dotyczący umowy o kredyt odnawialny .........Też tak zinterpretowała to

    to trzeba było nie rozmawiać tylko złożyć pismo za potwierdzeniem odbioru,
    że z dniem tym i tym wypowiadasz umowę kredytu odnawialnego
    i nikt żadnej łaski by nie robił

    a jak już pisałem, mbankowi wystarczy wypowiedzenie z terminem np. miesiąca
    do przodu więc nie wprowadzaj pytającego w błąd - dużo łatwiej i bardziej
    bezproblemowo jest przenieść kredyt niż starać się o nowy

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 9. Data: 2003-07-30 10:59:12
    Od: "Ryszard" <r...@p...com.pl.a.to.powinienes.wyciac>

    > a jak już pisałem, mbankowi wystarczy wypowiedzenie z terminem np.
    > miesiąca do przodu więc nie wprowadzaj pytającego w błąd - dużo łatwiej i
    > bardziej bezproblemowo jest przenieść kredyt niż starać się o nowy

    to teraz juz nie wiem
    jest 1:1
    latwiej czy trudniej

    czekam na kolejne opinie;)

  • 10. Data: 2003-07-30 11:07:05
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Ryszard" <r...@p...com.pl.a.to.powinienes.wyciac> napisał w
    wiadomości news:bg88h0$2dt$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > to teraz juz nie wiem
    > jest 1:1
    > latwiej czy trudniej

    zadzwoń do mBanku i spytaj jak wygląda procedura przeniesienia a jak
    przyznania od nowa

    mój kolega przenosił dosłownie kilkanaście dni temu z PEKAO i mimo, że miał
    prawie w pełni wykorzystany limit oraz kredyt w multibanku, nie było
    problemu - nikt nie chciał od niego żadnych innych dokumentów (jedynie
    potwierdzenie uregulowanego stosunku do służby wojskowej)

    złożył wypowiedzenie z terminem 30 dniowym

    --
    pozdrawiam
    plusz