  • 1. Data: 2002-01-15 10:09:09
    Temat: przelewy na rzecz osb trzecich
    Od: "Krzysztof Dołharz" <d...@s...com.pl>

    Witam szanownych grupowiczow,

    mam pytanie, czy ktos z Was wykonuje przelewy w e-superkonto w pkobp? Chodzi
    mi o to, abym mogl np zaplacic rachunek za gaz za moich rodzicow. Onidaja mi
    pieniadze do reki, ja wykonuje przelew ze swojego e-superkonta. Nie musza
    oni stac w kolejkach i placic prowizji itp.

    Dziekuje za odpowiedzi:

    Krzysiek

  • 2. Data: 2002-01-15 10:27:43
    Temat: Re: przelewy na rzecz osb trzecich
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Telefon TPSA mam na ojca
    Mieszkanie - to samo
    Komorke mialem na mame
    Prad - ojciec

    Placilem juz przez inet via: BZWBK, mBank, Fortis Bank - i NIGDY nie bylo
    problemow - najmniejszych!!!

    Masz tam konto i placisz - na poczcie tez ci przeciez nie sprawdzaja, czy
    placi wlasciciel czy ktos obcy - wazne, zeby na dany rachunek klienta
    trafialy pieniadze.

    Czyli jednym slowem - plac i sie nie martw!

    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.info
    www.e-amra.biz
    Moja strona o Egipcie http://egipt.amra.pl

  • 3. Data: 2002-01-15 11:03:12
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

    > Czyli jednym slowem - plac i sie nie martw!

    Mozesz jeszcze dodatkowo w polu "tytul przelewu" dodac nr. faktury labo imie
    i nazwisko rodzica

  • 4. Data: 2002-01-15 11:11:15
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Mozesz jeszcze dodatkowo w polu "tytul przelewu" dodac nr. faktury labo
    imie
    > i nazwisko rodzica

    Dokladnie - najlepiej przepisac co tam jest.
    W TPSA - numer telefonu sie przyda itp

    --

    ------

  • 5. Data: 2002-01-15 12:02:23
    Od: Grzegorz Skaruz <g...@s...com>

    Pięknego dnia Tue, 15 Jan 2002 11:27:43 +0100 "AMRA"
    <a...@a...com> napisał:

> [...]
    >
    >Masz tam konto i placisz - na poczcie tez ci przeciez nie sprawdzaja, czy
    >placi wlasciciel czy ktos obcy - wazne, zeby na dany rachunek klienta

    A jak jest z przelawami na ZUS w Inteligo? Czy ja, majac tam konto
    prywatne, moge placic za rodzicow? Czy do tego potrzeba konto firmowe?
    Wolalbym nie zakladac, bo i tak potrzebne byloby tylko do placenia
    ZUSu

    --
    Grzegorz Skaruz # http://www.skaruz.com # g...@s...com
    "My favourite mythical creature? The honest politician."

  • 6. Data: 2002-01-15 12:09:24
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > prywatne, moge placic za rodzicow? Czy do tego potrzeba konto firmowe?
    > Wolalbym nie zakladac, bo i tak potrzebne byloby tylko do placenia

    UPS - tego to nie wiem - zadzwon moze na infolinie do Inteligo...

    --

    ------

  • 7. Data: 2002-01-15 12:16:50
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net.pl>

    Użytkownik Grzegorz Skaruz <g...@s...com> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:o...@4...com..
    .
    > Pięknego dnia Tue, 15 Jan 2002 11:27:43 +0100 "AMRA"
    > <a...@a...com> napisał:
    >
    > A jak jest z przelawami na ZUS w Inteligo? Czy ja, majac tam konto
    > prywatne, moge placic za rodzicow?

    Z prywatnego konta mzna tylko za siebie.
    IMO

    > Czy do tego potrzeba konto firmowe?

    Z firmowego za pracownikow.
    Nie za dowolne osoby.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 8. Data: 2002-01-15 13:11:42
    Od: "Pablos" <d...@p...onet.pl>

    > Z prywatnego konta mzna tylko za siebie.
    > IMO

    robiłem taki przelew z BSK za mojego szwagra (raz się nie wyrobił na pocztę
    a nie mogę go namówić do załozenia konta) i przeszło, nikt nie miał o to
    pretensji, aczkolwiek to nie jest wytłumaczenie, bo przy takim porządku jak
    mają w ZUS to mogą się im pojawić pretensje za 5 lat

    technicznie to przechodzi a sam jestem ciekaw co ZUS na to, ale "na zdrowy
    rozum" to nie powinni mieć nic przeciwko, pieniądze do nich docierają, mają
    dane płatnika które chcą mieć, to co ich obchodzi z jakiego to konta
    wpłynęło ...

  • 9. Data: 2002-01-15 13:18:36
    Od: <m...@o...mila.edu.pl>

> [...]
    > rozum" to nie powinni mieć nic przeciwko, pieniądze do nich docierają, mają
    > dane płatnika które chcą mieć, to co ich obchodzi z jakiego to konta

    Obchodzi gdyż dane o płatniku są inne (Nr NIP/REGON itd inneh osoby niż
    przypisane danej płatności imię i nazwisko).

  • 10. Data: 2002-01-15 13:59:07
    Od: "Pablos" <d...@p...onet.pl>

    > Obchodzi gdyż dane o płatniku są inne (Nr NIP/REGON itd inneh osoby niż
    > przypisane danej płatności imię i nazwisko).

    nie wiem jak gdzie indziej, ale w BSK wygląda to tak, że dostają przelew z
    wyszególnionymi

    Moje imię, nazwisko adres
    Mój numer konta

    Imię nazwisko adres PŁATNIKA
    NUMER NIP, PESEL ITP PŁATNIKA
    i resztę danych (kwota, okres numer deklaracji ) PŁATNIKA