  • 1. Data: 2002-01-15 07:45:32
    Temat: Dziwny numer rachunku?
    Od: Boban <b...@t...onet.pl>

    Moj zaklad gazownictwa ma nowy rachunek ale jakis podejrzany jak dla
    mnie :-/
    11401906-aaaaaa-P10-bbbbbbbbbbbb
    Jest to BRE O/Lodz ale ten numer jakos mi pod NRB nie podchodzi.
    Czy ten czlon P10 wskazuje moze na konkretna fakture i moge go
    pominac?

    Marek

  • 2. Data: 2002-01-15 09:02:17
    Temat: Re: Dziwny numer rachunku?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Boban"
    > Moj zaklad gazownictwa ma nowy rachunek ale jakis podejrzany jak dla
    > mnie :-/
    > 11401906-aaaaaa-P10-bbbbbbbbbbbb

    ty sie Boban nie martw - to ich zmartwienie czy podali dobry numer ;-))
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-01-15 10:15:23
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Boban" <b...@t...onet.pl>
    napisał w wiadomości
    > Czy ten czlon P10 wskazuje moze na konkretna
    fakture i moge go
    > pominac?

    Ty nic nie pomijaj, taki ci dali taki wpisuj. Ja
    kiedyś pominąłem ostatnie zero w rachunku
    (.....000/0 ) i okazało się że była to informacja.
    iż nie należy, od wpłacajacego, pobierać żadnych
    opłat :-)))

    Sark