  • 1. Data: 2002-01-15 10:44:04
    Temat: Multi
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Jakos w sobote skladalem przez inet wczoraj czyli w poniedzialek juz
    dzialalo :)
    Ciekaw jestem ile dni karta idzie, ale jest b. ok.
    W mBanku trwa to dlugo dluzej - kolega zaklada i jeszcze sie bawi :)

    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.info
    www.e-amra.biz
    Moja strona o Egipcie http://egipt.amra.pl

  • 2. Data: 2002-01-15 13:06:26
    Temat: Re: Multi
    Od: "Piotr \"Gamster\" Kołodziejczyk" <g...@i...pl>

> [...]
    > Ciekaw jestem ile dni karta idzie, ale jest b. ok.
    > W mBanku trwa to dlugo dluzej - kolega zaklada i jeszcze sie bawi :)

    MultiBank na razie nie ma takiej ilosci klientow jak mBank, wiec nie jest
    tak bardzo obciazony.

    Dzwoniac na mlinie przewaznie czekam ok 1min. na polaczenie z operatorem.
    Oczywiscie dzwoniac w roznych porach dnia czas oczekiwania jest rozny.

    Zauwazylem, ze w MultiBanku na polaczenie czekam gora 10s. o kazdej porze
    dnia.

    Podobnie z umowami... mBank troszeczke dlugo, a Multi b. szybko.

    Piotr "Gamster" Kołodziejczyk
    g...@i...pl

  • 3. Data: 2002-01-16 11:05:12
    Od: "Tomasz Tatar" <t...@c...pl>

    Użytkownik "Piotr "Gamster" Kołodziejczyk" <g...@i...pl> napisał...

    > Podobnie z umowami... mBank troszeczke dlugo, a Multi b. szybko.

    Nie potwierdzam - na eKarte czekalem dwa dni robocze (od zamowienia
    w mLinii do nadejscia przesylki)...

    --
    Tomek Tatar