  • 1. Data: 2002-09-03 22:02:50
    Temat: przelew Lukas -> mBank. Coś nawala?
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Ostatnio zleciłem przelanie pewnej kwoty z e-Konta na eKonto
    (zbieżność nazw zapewne przypadkowa :-).
    mBank "odbił" przelew z komunikatem (podobno - tak napisał mi
    pracownik Lukasa), że "przyczyną tej sytuacji był numer rachunku
    niezgodny z brzmieniem". Nie byłoby to może dziwne, gdyby nie fakt, że
    eKonto ma już ponad rok a numer zdefiniowałem w Lukasie jakieś 11
    miesięcy temu.

    Czy Wam również przydarzył się taki przypadek?

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 2. Data: 2002-09-04 00:40:22
    Temat: Re: przelew Lukas -> mBank. Coś nawala?
    Od: " Sark" <s...@N...gazeta.pl>

    Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl> napisał(a):

    > Czy Wam również przydarzył się taki przypadek?

    Nie, nigdy. Nr r-ku w mbanku podawałem zawsze w pełnym brzmieniu (z liczbą
    kontrolną) i wszystko było OK, także w druga stronę. Może powstałe pomyuła w
    numerze konta albo ty albo "inny czynnik ludzki" ;-))

    Sark

  • 3. Data: 2002-09-04 06:49:04
    Od: "Robert" <m...@w...ppll>

    Jaroslaw Andrzejewski wrote:

    > Czy Wam również przydarzył się taki przypadek?

    Wlasnie ktos zglaszal na Forum podobny przypadek z CitiOnline.

    Jak dokładnie masz wpisany numer konta w Lukasie?

    --
    Robert
    remove duplicated chars from email address

  • 4. Data: 2002-09-04 07:41:53
    Od: Pawel Sawicki <w...@p...onet.pl>

> [...]

    > miesięcy temu.
    >
    > Czy Wam również przydarzył się taki przypadek?

    Witam,

    Mam dokladnie taki sam problem. Prawdopodobnie mbank zaprzestal
    przyjmowania przelewow bez cyfr kontrolnych. Moze to rowniez byc
    jednak cos innego bo wczoraj wyslalem przelew z cyframi kontrolnymi
    i dzisiaj jeszcze go nie ma a zazwyczaj przelewy wyslyane z Citi przed
    poludniem byly ksiegowane w mbanku tego samego dnia.

    Pozdrawiam

    Pawel

  • 5. Data: 2002-09-04 11:31:16
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Wed, 4 Sep 2002 08:49:04 +0200, "Robert" <m...@w...ppll>
    napisał(-a):

    >Jak dokładnie masz wpisany numer konta w Lukasie?

    bez cyfr kontrolnych: "11402004-" i szesnaście dalszych cyfr

    Być może potrzebne są cyfry kontrolne, ale do ch*.* dlaczego zaczęly
    być potrzebne już teraz a nie np. od nowego roku i dlaczego nikt mi
    nie powiedział, że coś się zmienia.

    To mi przypomniało pewne (hermetyczne?) powiedzonko: "kto to jest gen.
    Failure i dlaczego czyta mój dysk C: ?"

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2002-09-04 11:45:58
    Od: Pawel Sawicki <w...@p...onet.pl>

    Jaroslaw Andrzejewski wrote:

    > bez cyfr kontrolnych: "11402004-" i szesnaście dalszych cyfr

    Witam,

    Wlasnie doszedl moj przelew z Citi do mbanku z cyframi kontrolnymi.
    Wynika z tego, ze teraz trzeba je obowiazkowo wpisywac.

    Pawel

  • 7. Data: 2002-09-04 11:47:50
    Od: "Robert" <m...@w...ppll>

> [...]
    >
    > Być może potrzebne są cyfry kontrolne, ale do ch*.* dlaczego zaczęly
    > być potrzebne już teraz a nie np. od nowego roku i dlaczego nikt mi

    No cóż, nie żyjemy w świecie idealnym :(
    Pozostaje przełknąć ślinę i przepisać numery w nowej postaci.

    > To mi przypomniało pewne (hermetyczne?) powiedzonko: "kto to jest gen.
    > Failure i dlaczego czyta mój dysk C: ?"

    Ono jest super, ale ma sens raczej tylko po angielsku.

    Zaraz sprawdze swoje definicje w Lukasie...

  • 8. Data: 2002-09-04 12:06:14
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Wed, 4 Sep 2002 13:47:50 +0200, "Robert" <m...@w...ppll>
    napisał(-a):

    >No cóż, nie żyjemy w świecie idealnym :(
    >Pozostaje przełknąć ślinę i przepisać numery w nowej postaci.

    ale przy okazji oznajmić mBankowi, że ma sporego minusa! Całe
    szczęście, że w moim przypadku były to nadwyżki, bo gdyby z tego
    powodu uległy opóźnieniu spłaty moich zobowiązań, to bym się mocniej
    wk*.*

    BTW: ch*.* - cholery, wk*.* - wkurzył :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2002-09-04 17:51:50
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    Pawel Sawicki znowu nadaje:

    > Mam dokladnie taki sam problem. Prawdopodobnie mbank zaprzestal
    > przyjmowania przelewow bez cyfr kontrolnych.

    Dopóki ktos tego nie potwierdzi ze strony mbanku ędę raczej uważał że to
    jakieś przypadkowe błędy. Miałem taki przypadek na linii Lukas-mBank, i
    było to raz na kilkanaście przelewów, wykonywanych z tej samej definicji,
    zarówno przed tym przypadkiem jak i po wszystko było dobrze. Nie ardzo
    chciało mi się drążyc temat, Lukas wówczas napisał mi, że odbiło z
    komentarzem "błędne dane", czy jakoś podobnie, i "proszę sprawdzić numer".
    MLinka zeznała, że nie robili żadnych zmian w tym czasie. Opisałem Lukasowi
    poczta wewnętrzną, że to n-ty przelew z tej samej formatki i jakoś
    wszystkie poprzednie przeszły. A Lukas na to "bla bla bla, błędne dane,
    proszę prawidłowo podać numer". I... dalej juz mi sie nie chciało, bo
    przyszedł czas na nastepny przelew, który póściłem i który przeszedł
    prawidłowo.

    --
    ( ||\/|/\|\| ...http://republika.pl/simsimon.........
    sim)|| |\/| | .........//szymon.jankowski.........