    From: simon <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: przelew Lukas -> mBank. Coś nawala?
    Date: Wed, 4 Sep 2002 17:51:50 +0000 (UTC)

    Pawel Sawicki znowu nadaje:

    > Mam dokladnie taki sam problem. Prawdopodobnie mbank zaprzestal
    > przyjmowania przelewow bez cyfr kontrolnych.

    Dopóki ktos tego nie potwierdzi ze strony mbanku ędę raczej uważał że to
    jakieś przypadkowe błędy. Miałem taki przypadek na linii Lukas-mBank, i
    było to raz na kilkanaście przelewów, wykonywanych z tej samej definicji,
    zarówno przed tym przypadkiem jak i po wszystko było dobrze. Nie ardzo
    chciało mi się drążyc temat, Lukas wówczas napisał mi, że odbiło z
    komentarzem "błędne dane", czy jakoś podobnie, i "proszę sprawdzić numer".
    MLinka zeznała, że nie robili żadnych zmian w tym czasie. Opisałem Lukasowi
    poczta wewnętrzną, że to n-ty przelew z tej samej formatki i jakoś
    wszystkie poprzednie przeszły. A Lukas na to "bla bla bla, błędne dane,
    proszę prawidłowo podać numer". I... dalej juz mi sie nie chciało, bo
    przyszedł czas na nastepny przelew, który póściłem i który przeszedł
    prawidłowo.

    --
    ( ||\/|/\|\| ...http://republika.pl/simsimon.........
    sim)|| |\/| | .........//szymon.jankowski.........