  • 1. Data: 2003-06-18 11:10:50
    Temat: przekaz z Austrii - jak zrobic bez konta
    Od: Aleksander <s...@w...pl>

    Czesc Wszystkim,

    Mam problem: kolega chcialby mi przeslac pieniadze z Austrii, jednak tak
    zeby ze zona nie dowiedziala. A tam podobno jest takie prawo, ze zaden
    bank nie przyjmie przekazu gotowkowego, tylko przez konto. To nie jest
    jakas wielka brudna forsa, ale lepiej zeby rodziny nie wkur... Pytanie
    jak to zrobic bo banknot w kopercie odpada.

    Czy poczta cos tu poradzi? Jakis czek ( jaki bank?). Dodam ze mam konto
    w Inteligo.

    A.

  • 2. Data: 2003-06-18 11:23:51
    Temat: Re: przekaz z Austrii - jak zrobic bez konta
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Aleksander" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jakas wielka brudna forsa, ale lepiej zeby rodziny nie wkur... Pytanie
    > jak to zrobic bo banknot w kopercie odpada.

    Niech zaplaci karta kredytowa przez PayU.pl
    Chyba ze zona na wyciagach z karty tez lapke trzyma...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2003-06-18 11:28:44
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    > jak to zrobic bo banknot w kopercie odpada.
    >
    > Czy poczta cos tu poradzi? Jakis czek ( jaki bank?). Dodam ze mam konto

    a co Ty dziecko jestes ?
    jak nie mozesz w inteligo to
    idziesz do jakiegos marmura zakladasz konto na miesiac- dwa
    kasujesz przelew i bye

    PiotR

  • 4. Data: 2003-06-18 12:48:58
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <3...@w...pl>, Aleksander wrote:

> [...]
    > jakas wielka brudna forsa, ale lepiej zeby rodziny nie wkur... Pytanie
    > jak to zrobic bo banknot w kopercie odpada.

    http://www.moneybookers.com/

    Zakladasz se tam konto, robisz "Upload money", oni maja konta w wielu
    krajach, w Austrii chyba tez, kolega po prosu wplaca na to konto.

    A stamtad juz se sam przelejesz na polskie konto SWIFTEM, przy okazji
    Cie to taniej wyniesie niz by zrobil bezposrednio.

    Bo rozumiem ze w Austrii tylko miedzynarodowych przekazow gotowkowych
    nie wolno?

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl

  • 5. Data: 2003-06-18 13:01:55
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Miernik napisał:

    > http://www.moneybookers.com/

    A WesternUnion? Drodzy sa, ale szybcy, gotowkowi, prawie bez sladow i
    praktycznie bez zawracania glowy. Kolega idzie i wplaca, a Ty idziesz i
    odbierasz. Tego samego dnia nawet.

    Bartol

  • 6. Data: 2003-06-18 13:23:00
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    > a co Ty dziecko jestes ?
    > jak nie mozesz w inteligo to
    > idziesz do jakiegos marmura zakladasz konto na miesiac- dwa
    > kasujesz przelew i bye

    To nie On nie moze w Inteligo (bo moze), tylko jego kolega w Austrii ma
    problemy z zona ;)

    Seb

  • 7. Data: 2003-06-18 13:46:21
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Użytkownik "Seb" <n...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Skoro nasz poczta przyjmuje listy wartosciowe to austiacka pewnie tez.
    Pakuje banknoty do koperty. Okresla wartosc listu i wysyla do Ciebie.

    W czym wiec problem.

    Piotrek