  • 1. Data: 2003-06-18 11:34:18
    Temat: jak najkorzystniej założyć mBiznes konto ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    znajomy chce założyć mBiznes konto - ja go namówiłem

    chcę oczywiście mieć z tego jakąś korzyść - będą na koncie dość wysokie
    obroty i mBank skorzysta
    jak najlepiej założyć to konto, abym ja otrzymał jakąś gratyfikację ?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-06-18 12:03:17
    Temat: Re: jak najkorzystniej założyć mBiznes konto ?
    Od: k...@w...pl

> [...]
    > obroty i mBank skorzysta
    > jak najlepiej założyć to konto, abym ja otrzymał jakąś gratyfikację ?

    zobacz może tutaj:
    http://www.bankier.pl/centrum/sp/

    pozdrawiam
    Karolina

  • 3. Data: 2003-06-18 14:14:31
    Od: Piotr Rogacki <adres@jest_w.stopce.pl>

    On Wed, 18 Jun 2003 13:34:18 +0200, "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>
    wrote:

    >jak najlepiej założyć to konto, abym ja otrzymał jakąś gratyfikację ?

    Załóż konto na www.payback.pl . Za każdą poleconą osobę która spełni
    warunki otrzymasz 250 punków (10 zł). Możesz wymienić je np na zdrapki
    pre-paid.

    Serdecznie polecam ten sposób bo w moim przypadku spełnia się
    doskonale.

    Pozdrawiam,
    --
    Piotr Rogacki, progacki[maupa]wi.ps.pl
    Załóż konto w mBanku bez opłat i prowizji!!

  • 4. Data: 2003-06-18 17:30:01
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Piotr Rogacki" <adres@jest_w.stopce.pl> wrote in message
    > Załóż konto na www.payback.pl . Za każdą poleconą osobę która spełni
    > warunki otrzymasz 250 punków (10 zł). Możesz wymienić je np na zdrapki
    > pre-paid.

    dzięki za radę
    tak już robię ( http://www.orzechowski.pl ), ale myślałem, że można odnieść
    jeszcze większe korzyści

    BTW. czeki ze spedii
    (http://www.spedia.net/cgi-bin/tz.cgi?run=show_svc&f
    l=8&vid=1300954 )
    przynoszą większe korzyści finansowe :)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 5. Data: 2003-06-19 17:24:25
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> skribis:

    >BTW. czeki ze spedii

    szkoda tylko ze ich zazwyczaj NIE wysylaja.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Bezplatny e-book znajdziesz na stronie:
    http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej)