    From: Miernik <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: przekaz z Austrii - jak zrobic bez konta
    Date: Wed, 18 Jun 2003 14:48:58 +0200

    In article <3...@w...pl>, Aleksander wrote:

    > Mam problem: kolega chcialby mi przeslac pieniadze z Austrii, jednak tak
    > zeby ze zona nie dowiedziala. A tam podobno jest takie prawo, ze zaden
    > bank nie przyjmie przekazu gotowkowego, tylko przez konto. To nie jest
    > jakas wielka brudna forsa, ale lepiej zeby rodziny nie wkur... Pytanie
    > jak to zrobic bo banknot w kopercie odpada.

    http://www.moneybookers.com/

    Zakladasz se tam konto, robisz "Upload money", oni maja konta w wielu
    krajach, w Austrii chyba tez, kolega po prosu wplaca na to konto.

    A stamtad juz se sam przelejesz na polskie konto SWIFTEM, przy okazji
    Cie to taniej wyniesie niz by zrobil bezposrednio.

    Bo rozumiem ze w Austrii tylko miedzynarodowych przekazow gotowkowych
    nie wolno?

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl