  • 1. Data: 2003-06-18 10:19:32
    Temat: Wygralem, wygralem...
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    ...bezprzewodowego Siemensa w konkursie "Sloneczna Promocja", czy jakos tak,
    organizowanym przez MasterCard. Co prawda, wolalbym 10k PLN ale nie bede
    wybrzydzal. :)

    Kurierzy maja nosic nagrody od 27.06, przy odbiorze trzeba okazac wyciag z
    "wygranymi" transakcjami.

    Pzdr,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 2. Data: 2003-06-18 10:32:12
    Temat: Re: Wygralem, wygralem...
    Od: "Robert z Łodzi" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Michal Zapalowski" <n...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > wybrzydzal. :)
    >
    > Kurierzy maja nosic nagrody od 27.06, przy odbiorze trzeba okazac wyciag z

    a ja zdalem egzamin ze statytystyki na 4 :-)))))

  • 3. Data: 2003-06-18 11:21:38
    Od: "Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Robert z Łodzi" <p...@w...pl> wrote in message
    > a ja zdalem egzamin ze statytystyki na 4 :-)))))

    To tak jak ja z kredytow :))))

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 4. Data: 2003-06-18 14:58:57
    Od: o...@p...onet.pl

> [...]
    > wybrzydzal.  :)
    >
    > Kurierzy maja nosic nagrody od 27.06, przy odbiorze trzeba okazac wyciag z

    No to gratulacje!!
    Ja poltora roku temu wygralem w innej promocji Maestro/EC/MC telewizor SONY. I
    wciaz sie siesze :-)
    Z doswiadczenia powiem, ze warto zrobic ksero tych dowodow transakcji. Bo
    kurier nie zadowolil sie ich okazaniem - dobrze ze wczesniej o tym pomyslalem...