  • 11. Data: 2008-10-24 13:06:45
    Temat: Re: przeciw wprowadzeniu euro - poprowadzę bezpłatnie stronkę www
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 24 Oct 2008 14:51:17 +0200, z napisał(a):

    > Bo lepiej jest miec wyprany mozg przez gw i inne tvny (TFUUU) i nie miec
    > swojego zdania tylko jedynie sluszne wuprodukowane w Brukseli.

    Czyli 'swoje zdanie' mam wyłącznie jeśli jestem przeciwny wprowadzeniu
    Euro w Polsce? Zaiste, fascynująca logika.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 12. Data: 2008-10-24 13:13:40
    Od: colnet <u...@w...pl>

    Nie robię sobie kpin z żadnej z grup na które wysłałem post w tej
    sprawie - czy chęć technicznego prowadzenia projektu to kpina ?
    Czy chęć oddania głosu w tym temacie mądrzejszym w temacie to kpina
    czy szacunek dla grupy - bez przesadyzmu drodzy oponenci.

  • 13. Data: 2008-10-24 13:24:29
    Od: z <...@z...pl>

    Borys Pogoreło pisze:

    > Czyli 'swoje zdanie' mam wyłącznie jeśli jestem przeciwny wprowadzeniu
    > Euro w Polsce? Zaiste, fascynująca logika.

    Swoje zdanie jest zawsze swoim zdaniem i zadne z nich nie moze byc
    gorsze od drugiego tylko dlatego ze jest inne od zdanie osrodkow
    opinioTFUrczych

  • 14. Data: 2008-10-24 13:32:42
    Od: z <...@z...pl>

    Tomasz Chmielewski pisze:

    > ^^^^^^^^^^^^^
    >
    > Czy wszyscy przeciwnicy euro maja problemy z poprawna pisownia,
    > interpunkcja i generalnie wyslawianiem sie w jezyku polskim?

    Ale ostra i cieta riposta (y-u) :-)
    A moze znasz sposób zeby ze zdalnego pulpitu (VNC) pisac polskimi
    ogonkami w Thunderbirdzie na Ubuntu?

  • 15. Data: 2008-10-24 13:36:31
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    z schrieb:

    > Ale ostra i cieta riposta (y-u) :-)
    > A moze znasz sposób zeby ze zdalnego pulpitu (VNC) pisac polskimi
    > ogonkami w Thunderbirdzie na Ubuntu?

    Nie chodzilo mi o polskie ogonki, czy ich brak.

    A VNC jest archaiczna technologia, i warto byloby przesiasc sie na cos
    innego. Ale to pytanie nie na ta grupe.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 16. Data: 2008-10-24 13:46:08
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 24 Oct 2008 12:33:48 +0200, w <4...@w...pl>, colnet
    <u...@w...pl> napisał(-a):

    > To się trochę nie tak jak myślisz - nie chcę ja żadnej popularności -
    > ja nie chcę euro w Polsce, a co dosyłania artykułow to nie bardzo bo
    > za słaby jestem w temacie dlatego zadeklarowalem się w tym co potrafię
    > zrobić. Nic jednak straconego - skoro są takie strony, a przyjdzie
    > jeszcze jedna to tylko lepiej - a posty które się pojawiają na
    > stronkach które wymieniłeś można dublikowac na innych serverach -
    > za zgodą autorów oczywiście.

    A w ramach działań prozłotówkowych serwisu to będziecie pokrywać straty tych co
    mają złotówki i tracą z dnia na dzień?

  • 17. Data: 2008-10-24 14:09:24
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "colnet" <u...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czy chęć oddania głosu w tym temacie mądrzejszym w temacie to kpina

    mądrzejszym? nie przesadzajmy...

    --
    pozdr
    P.

  • 18. Data: 2008-10-24 15:02:27
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > za słaby jestem w temacie dlatego zadeklarowalem się w tym co potrafię
    > zrobić.

    ale mimo wszystko chcesz popierać ideę chociaż jej nie rozumiesz?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 19. Data: 2008-10-24 19:47:51
    Od: z <...@z...pl>

    Tomasz Chmielewski pisze:

    > Nie chodzilo mi o polskie ogonki, czy ich brak.

    O euro też Ci nie chodziło.

    > A VNC jest archaiczna technologia, i warto byloby przesiasc sie na cos
    > innego. Ale to pytanie nie na ta grupe.

    Dzięki

  • 20. Data: 2008-10-24 20:25:01
    Od: Wojo <"wbijok[no-spam]"@wp.pl>

    Abstrahując od głównego tematu, jakie są główne minusy wprowadzenia euro
    w Polsce? Poza oczywiście ew. drożyzną przy wprowadzaniu (nieuczciwe
    przeliczanie cen z zł na euro).

    Wojo