  • 21. Data: 2002-01-11 11:41:41
    Temat: Re: prowizja przy zakupie karta...
    Od: "Agata" <a...@w...pl>

    | Zamierzam jutro kupic samochod w salonie (cene juz wynegocjowalem, 3
    | dni tam lazilem) i tak sie zastanawiam, czy by jeszcze nie wyciagnac parę
    procent rabatu. Zamierzam zaproponowac im , ze jak mi nie dadza
    | jeszcze paru procent, to zaplacę kartą :-)

    Witam,
    Oczywiscie zycze ci powodzenia. Mi nie pozwolili nawet doplacic paru groszy
    za samochod karta. Stwierdzili, ze to jest niedopuszczalne. Natomiast za
    ubezpieczenie, serwis itp. mozna spokojnie regulowac tak platnosci.

    Pozdrawiam,
    Agata

  • 22. Data: 2002-01-11 11:49:07
    Od: ". : : Krzysztof : : ." <k...@w...pl>

    Użytkownik "Guru" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Zamierzam jutro kupic samochod w salonie (cene juz wynegocjowalem, 3
    > dni tam lazilem) i tak sie zastanawiam, czy by jeszcze nie

    widze ze jestes zmora dealerow aut :)

    powiedz co i za ile kupujesz - chce wiedziec o ile mozna zbic cene :)

  • 23. Data: 2002-01-11 12:54:05
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Przycisnieci sprzedawcy zawsze sie zgadzaja - z moich doswiadczen.
    > Oczywiscie, jezeli kwota nie jest mala.

    Ciekawe jak mam przycisnąć dealera, żeby przyjął płatność kartą za ubezpieczenie
    ?
    Sęk w tym, że zachowując pakiet mogę dostać polisę tylko u dealera u którego
    samochód kupowałem (Allianz).
    Jednym słowem nie mam wyjścia- muszę gotówką.
    Grzegorz

  • 24. Data: 2002-01-11 13:03:05
    Od: "Pete" <N...@b...com>

    "Agata" <a...@w...pl> w wiadomości news:a1mjii$ct5$1@news.tpi.pl
    napisał(a)...
> [...]
    groszy
    > za samochod karta. Stwierdzili, ze to jest niedopuszczalne.

    Bo tego zabrania umowa z aklajerem. Zajrzyj na wzor umowy np na stronie
    polcardu.
    Trzeba placic calosc kwoty karta, albo nic. Chociaz ostatnio z 500.40PLN,
    40 groszy
    placilem gotowka a reszte karta :-)))

    Pete

    P.S.
    Nie mam pojecia, po co im to

  • 25. Data: 2002-01-11 13:04:23
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

    Pisze oczywiscie o zakupie auta - jak w poscie rozpoczynajacym watek.
    pzdr
    wkg

  • 26. Data: 2002-01-11 13:09:05
    Od: "Agata" <a...@w...pl>

    | Trzeba placic calosc kwoty karta, albo nic. Chociaz ostatnio z 500.40PLN,
> [...]

    Czesto place w sklepie czesc gotowka, czesc karta.
    Szczerze sie przyznam, ze nie slyszalam o tym, ze trzeba placic cala kwote
    karta. Ale zapamietam. Dziekuje.

    Pozdrawiam,
    Agata

  • 27. Data: 2002-01-11 13:09:47
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Agata" <a...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:a1mjii$ct5$1@news.tpi.pl...

    > Stwierdzili, ze to jest niedopuszczalne.

    Aż tak ! ... a uzasadnili tą "niedopuszczalność" w
    jakikolwiek sposób ?

    Sark

  • 28. Data: 2002-01-11 13:12:06
    Od: "Agata" <a...@w...pl>

    | Aż tak ! ... a uzasadnili tą "niedopuszczalność" w
    | jakikolwiek sposób ?

    Nie klucilam sie z nimi, bo chodzilo o niewielka kwote. Ale przypuszczam, ze
    mieli na mysli prowizje, ktora musieliby zaplacic.

    Agata

  • 29. Data: 2002-01-11 13:22:09
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Sark" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    > A ktory bank ustawił ci tak duzy limi t na
    > transakcje bezgotowkowe ?

    Nigdzie nie pisał, że będzie płacił kartą kredytową. Jeśli będzie płacił
    debetową to bardzo wiele kart nie ma limitu na transakcje bezgotówkowe. Poza
    tym nawet część kart kredytowych można "doładować" nieoprocentowanym
    depozytem.

    K. Kowalski

  • 30. Data: 2002-01-11 13:36:54
    Od: "Pete" <N...@b...com>

    "Sark" <w...@p...onet.pl> w wiadomości
    news:a1mo73$drj$1@news.onet.pl napisał(a)...
    > Użytkownik "Agata" <a...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:a1mjii$ct5$1@news.tpi.pl...

    > Aż tak ! ... a uzasadnili tą "niedopuszczalność" w
    > jakikolwiek sposób ?

    Umowa z aklajerem?

    Pete