  • 1. Data: 2002-01-10 20:43:02
    Temat: Pytanie o Lukas Bank
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Czy mozecie mi cos poradzic lub odradzic
    jesli idzie o ekonto w Lukas Banku?
    Prosze o porady zaczerpniete z dlugotrwalej praktyki.
    Dzieki.

    --
    j...@p...pl
    ICQ: 7431290 GG: 207344

  • 2. Data: 2002-01-10 23:29:27
    Temat: Re: Pytanie o Lukas Bank
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:a1l449$28j$1@news.tpi.pl...
    > Czy mozecie mi cos poradzic lub odradzic
    > jesli idzie o ekonto w Lukas Banku?
    > Prosze o porady zaczerpniete z dlugotrwalej
    praktyki.
    > Dzieki.

    Przeczytaj sobie posty na tej grupie chociażby z
    ostatnich dwoch tygodni + archiwum.
    Generalnie oferta dobra, reszta przeżyć w postach
    :-))

    Sark

  • 3. Data: 2002-01-11 05:24:18
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Czy mozecie mi cos poradzic lub odradzic
    > jesli idzie o ekonto w Lukas Banku?
    > Prosze o porady zaczerpniete z dlugotrwalej praktyki.

    Ekonto działa od kilku miesięcy (ta nazwa), więc z "długotrwałej praktyki" mogę
    Ci poradzić z czystym sumieniem.
    Infolinia 0800 jest rzadkością ;-), a Lukas ją ma.
    Ja mam wersję z tokenem i po rezygnacji z przysyłania wyciągów tylko token jest
    urządzeniem generującym koszty :-)
    Łatwiej dostać VC mając u nich konto.
    I to tyle- żadnych zastrzeżeń, oprócz jednego:
    Trzeba uważać na daty przelewów (np. nie zlecać w piątek po południu, bo zdjąć
    zdejmą pieniądze z konta, ale wyślą w poniedziałek).
    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 4. Data: 2002-01-11 17:50:10
    Od: "MALko" <h...@p...wp.pl>

    Użytkownik Grzegorz <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a1lsvo$77s$...@k...task.gda.pl...
> [...]
    zdjąć
    > zdejmą pieniądze z konta, ale wyślą w poniedziałek).

    Dlatego można wykorzystać opcję "zlecenie jednorazowe", ustawić datę na
    poniedziałkową i pieniądze idą z konta przelewem pierwszą sesją Elixiru w
    pn.
    Sprawdzałem w piątek przed Wigilią i w piątek przed Sylwestrem - pieniądze
    podochodziły odpowiednio w Wigilię i w Sylwestra.

  • 5. Data: 2002-01-11 22:33:00
    Od: <r...@p...onet.pl>

    mam ekonto PRO. Jest OK, jak masz wolne środki, albo lokate powyzej 5000
    praktycznie wszystko jest za free.

  • 6. Data: 2002-01-11 23:12:39
    Od: <w...@p...onet.pl>

    > mam ekonto PRO. Jest OK, jak masz wolne środki, albo lokate powyzej 5000
    > praktycznie wszystko jest za free.
    Natomiast jeśli nie masz 5000, to wskazane jest zwykłe eKonto (nie PRO).
    Może być z tokenem lub bez. Bez tokena nie można samemu ustalać listy
    odbiorców. Aby dodać, zmienić, usunąć kontrahenta należy zadzwonić na Lukas-
    linię telefoniczną albo zlecić to w oddziale.
    Z moich doświadczeń wynika, że lepiej jest w oddziale: nie trzeba wszystkiego
    dyktować, można pokazać kartkę, dostaje się też potwierdzenie na kartce. No i
    pracownik w oddziale potrafi właściwie wprowadzić 25-cyfrowy numer konta (w
    standardzie NRB, z liczbą kontrolną)...

    Wojtek Tadek Mężyk

  • 7. Data: 2002-01-12 11:45:59
    Od: "Rafał Lelusz" <r...@e...pw.edu.pl>

    A ja dziś zlikwidowałem eurokonto w PKO SA. Mam w Lukasie e-konto pro i
    jestem bardzo zadowolony. Szczególnie po tym jak dzisiaj porównałem tempo
    obsługi w obu bankach. Teraz e-konto pro będzie moim podstawowym kontem.

  • 8. Data: 2002-01-14 09:21:16
    Od: ROBBO <r...@r...si.ec.pl>

    w...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > odbiorców. Aby dodać, zmienić, usunąć kontrahenta należy zadzwonić na Lukas-
    > linię telefoniczną albo zlecić to w oddziale.

    A dlaczego ?!!!!!!!!
    Token + karta kredytowa Lukasa wychodzi wiecej niz te 85 zl rocznie
    Wiec jak ktos uzywa tokena i ma chcec na kredytowke to w pro ma to za free
    --
    Pawel "ROBBO" Kaminski email:r...@s...ec.pl tel+48605077548
    Muzeum Telefonów Komórkowych - http://www.mtk.prv.pl/