    From: "Agata" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: prowizja przy zakupie karta...
    Date: Fri, 11 Jan 2002 12:41:41 +0100

    | Zamierzam jutro kupic samochod w salonie (cene juz wynegocjowalem, 3
    | dni tam lazilem) i tak sie zastanawiam, czy by jeszcze nie wyciagnac parę
    procent rabatu. Zamierzam zaproponowac im , ze jak mi nie dadza
    | jeszcze paru procent, to zaplacę kartą :-)

    Witam,
    Oczywiscie zycze ci powodzenia. Mi nie pozwolili nawet doplacic paru groszy
    za samochod karta. Stwierdzili, ze to jest niedopuszczalne. Natomiast za
    ubezpieczenie, serwis itp. mozna spokojnie regulowac tak platnosci.

    Pozdrawiam,
    Agata