  • 61. Data: 2005-10-23 18:01:06
    Temat: Re: prowizja od platnosci karta kredytowa
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    erasms55 erasms55 napisał(a):

    > A wiesz, co to słowo znaczy?

    Wiem doskonale. Przykre, że Ty nie wiesz lub udajesz, że nie wiesz

    > To prześledź ponownie ten fragment wątku, w którym sie wypowiadam.

    Dla mnie EOT. Szkoda czasu na jałową dyskusję z trollem

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 62. Data: 2005-10-23 18:36:01
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >Ale ja nie piszę na temat MKiosku a na temat czynnego 24 godziny/dobę
    >Centrum Usług Finansowych Multibanku
    >
    >http://pf.multibank.pl/dostep/internet/;jsessionid=
    IUQON3LIQZVE3QFIAJOCGWQ

    A ktore to niby jest czynne 24h/dobe?

    >Po ostatnich aferach z placówkami typu "Grosik" ludzie boj? się wpłacać
    >kasę u po?redników

    Po raz kolejny piszesz z perspektywy o ktorej nie masz pojecia - VIA i
    inne takie posrednictwa sa zazwyczaj w osiedlowych marketach, w
    ktorych zakupy robi sie "od lat".

    Pzdr.
    Lack

  • 63. Data: 2005-10-23 18:36:34
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >W przypadku pobrania Policja jest w stanie zablokować wysyłkę należno?ci
    >do sprzedawcy-oszusta (dwukrotnie przećwiczone praktycznie przez moich
    >znajomych).

    Na jakiej podstawie?

    Pzdr.
    Lack

  • 64. Data: 2005-10-23 18:46:45
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    K.N. napisał(a):

    > A ktore to niby jest czynne 24h/dobe?

    Każde. Oczywiście mówimy o dostępie do Internetu a nie dostępności
    Konsultantów :)

    > Po raz kolejny piszesz z perspektywy o ktorej nie masz pojecia

    Ty za to masz pojęcie jak ta lala

    > VIA i
    > inne takie posrednictwa sa zazwyczaj w osiedlowych marketach, w
    > ktorych zakupy robi sie "od lat".

    "Zazwyczaj" nie oznacza "wyłącznie" Znawco

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 65. Data: 2005-10-23 21:30:58
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Marcin Nowakowski" <m...@U...net.pl> wrote in message

    > Niewiele da. pstryk.pl też pobierał dodatkowe opłaty, zgłosiłem do
    > ecardu i zmienili słowo "opłata" na "ubezpieczenie" i tyle. Zapytałem po
    > tym o OWU do tego ubezpieczenia, oczywiście nie odpowiedzieli.

    Tez zapytalem o OWU, nie odpowiedzieli. Ciekawe czy spelniaja wszystkie
    wymogi nakladane przez Ustawe o posrednictwie ubezpieczeniowym. Moze ktos
    wysle maila do KNUiFE? Ciekawe na co zmienia "ubezpieczenie" ;).

    Maciej

  • 66. Data: 2005-10-23 22:53:11
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Sun, 23 Oct 2005 20:36:34 +0200, na pl.biznes.banki, K.N. w wiadomości
    <news:u0mnl1h7er6lvep18mvc4ioajo9huoqugs@4ax.com> napisał(a):

    > Na jakiej podstawie?

    Przypuszczam, że na podstawie decyzji Prokuratury.
    Poczta Polska zgodnie ze swoimi procedurami pieniądze z pobrania
    przetrzymuje ok. tygodnia, zanim je wypłaci lub przeleje na konto
    sprzedawcy. W razie oszustwa ten czas pozwala na podjęcie odpowiednich
    działań Prokuraturze.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 67. Data: 2005-10-24 00:51:13
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Krzysztof K. Maj wrote:
    > Poczta Polska zgodnie ze swoimi procedurami pieniŕdze z pobrania
    > przetrzymuje ok. tygodnia, zanim je wypůaci lub przeleje na konto
    > sprzedawcy. W razie oszustwa ten czas pozwala na podjćcie odpowiednich
    > dziaůań Prokuraturze.

    Nie wiem skŕd informacja ýe pieniŕdze "dojrzewajŕ" tydzień.
    Swego czasu pewien nowisjusz na Allegro sprzedaů mi coú za pobraniem. A ýe
    ęle wypeůniů formularze, pieniŕdze z pobrania trafiůy do mnie przekazem
    nastćpnego dnia ;-). Czyli brak opóęnienia.

    Bogdan B.

  • 68. Data: 2005-10-24 07:46:16
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    Markus Sprungk <m...@g...com%> napisał(a) w

    > O ile dobrze pamiętam wcześniejsze wątki, to dozwolona jest informacja na
    > temat minimalnej wysokości kwoty podczas płatności kartą. Pierwsze słyszę
    > natomiast, że informacja o przerzucaniu na klienta prowizji za płatność
    > jest zgodna z zasadami

    Może być informacja o rabacie za płatność gotówką.

    --
    Konrad J. Brywczyński No use to complain
    mail: http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ If you're caught out in the rain

  • 69. Data: 2005-10-24 08:06:51
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-10-22 23:23, osobnik podający się za Marcin Nowakowski, śmiał
    stwierdzić, iż:
    [cut]

    A tak tłumaczy się pstryk.pl

    "To ubezpieczenie jest związane z pewną liczbą transakcji oszukańczych z
    wykorzystaniem kart, na które jesteśmy narażeni jako sklep internetowy.
    Innymi słowy ubezpieczonym jest tutaj sprzedawca, nie nabywca.
    Niestety jesteśmy zmuszeni przenosić to ryzyko na naszych Klientów
    płacących kartami, z razji bardzo niskich marż na jakich pracujemy
    (schodzących nawet poniżej 3% w przypadku niektórych artykułów). Ponadto
    byłoby to niesprawiedliwe wobec klientów płacących w inny sposób - siłą
    rzeczy ponosili by oni ułamek takich kosztów.
    W tej sytuacji alternatywą jest zrezygnowanie z możliwości akceptacji
    płatności kartami, a tego chcemy uniknąć.
    Przy płatności przelewem lub przy odbiorze nie pobieramy żadnych opłat."

    Dla zasady zapytam co na to eCard (bo te 3% marży to bzdura, porównując
    ich ceny do konkurencji).

    Pozdrawiam.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 70. Data: 2005-10-24 15:03:01
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >Każde. Oczywi?cie mówimy o dostępie do Internetu a nie dostępno?ci
    >Konsultantów :)

    Zapraszam do Trojmiasta w celu zweryfikowania "kazde".

    > "Zazwyczaj" nie oznacza "wył?cznie" Znawco

    A "kazde" oznacza "1 lub 2 w ktorym bylem" (jak wyzej).

    Pzdr.
    Lack