  • 1. Data: 2005-10-22 15:46:22
    Temat: Kredyt Hipoteczny
    Od: p...@o...pl

    Witam,

    Mam takie pytanko z racji tego iz nie siedze w temacie kredytow.

    Czy istnieje w Polsce taki bank ktory udzieli mi kredytu hipotecznego na dom
    lub mieszkanie w przypaddku gdy wplace powiedzmy 50% wartosci nieruchomosci
    nie wykazujac zaswiadczenia o dochodach?

    Teoretycznie nawet jezeli nie splacil bym tego kredytu to bank dostaje 50%
    mojego wkladu plus nieruchomosc.

    Czy w takim przypadku bez wykazywania dochodu mozna zaciagnac kredyt
    hipoteczny a jezeli tak to ile % wartosci nieruchomosci trzeba wplacic i jaki
    bank oferuje taka usluge?

    dziekuje za odpowiedzi

  • 2. Data: 2005-10-22 16:15:13
    Temat: Re: Kredyt Hipoteczny
    Od: "ewela" <e...@o...pl>

> [...]
    >
    > Czy w takim przypadku bez wykazywania dochodu mozna zaciagnac kredyt
    > hipoteczny a jezeli tak to ile % wartosci nieruchomosci trzeba wplacic i

    DomBank - kredyt na gębę

  • 3. Data: 2005-10-22 18:23:14
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-10-22 18:15, osobnik podający się za ewela, śmiał stwierdzić, iż:
    > DomBank - kredyt na gębę

    Ale marże w CHF mają nieziemskie ;)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 4. Data: 2005-10-22 20:28:49
    Od: Zbyszek <z...@p...onet.pl>

    Dnia 22-10-2005 o 17:46:22 <p...@o...pl> napisał:

> [...]
    >
    > Czy w takim przypadku bez wykazywania dochodu mozna zaciagnac kredyt
    > hipoteczny a jezeli tak to ile % wartosci nieruchomosci trzeba wplacic i
    Dom Bank - jeżeli potrzebujesz poniżej 150 000 PLN to kredyt na
    oświadczenie, jeżeli wyżej to "na gębę" ale wysokie i top bardzo
    oprocentowanie. Dla niektórych zawodów można także w innych bnankach na
    oświadczenie czyli wg procedur uproszczonych i na w miarę rozsadnym
    oprocentowaniu.
    > dziekuje za odpowiedzi
    >
    > Pozdrawiam

    Pozdrawiam

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0542-5, 2005-10-21
    Przetestowano na: 2005-10-22 22:28:52