  • 1. Data: 2005-10-22 11:43:28
    Temat: [mBank] - KK za podpis ->nowa promocja
    Od: "dom.s" <d...@g...pl>

    mBank wysyła przez system transakcyjny komunikat, że drogą pocztową otrzymamy
    wniosek o kartę kredytową, wystarczy go podpisać i odesłać a otrzyma się KK.
    http://www.mbank.com.pl/kartazapodpis/

    Całkiem ciekawa promka, bo wystarczy odesłać podpisaną umowę.
    Tylko szkoda, że karta nie jest wydawana za darmo, bo nigdzie nie znalazłem
    informacji, że opłaty nie ma.

    pozdr.

  • 2. Data: 2005-10-22 12:12:23
    Temat: Re: [mBank] - KK za podpis ->nowa promocja
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    dom.s napisał(a):
> [...]
    >
    > Całkiem ciekawa promka, bo wystarczy odesłać podpisaną umowę.
    > Tylko szkoda, że karta nie jest wydawana za darmo, bo nigdzie nie znalazłem

    Jak Radio Erewań.

    1. Żadnego komunikatu w systemie transakcyjnym, po prostu otrzymujesz
    wszystko listownie.

    2. Promocja nie jest jakaś szczególnie nowa.

    3. Karta jest wydawana za darmo, wystarczy przeczytać regulamin.

  • 3. Data: 2005-10-22 13:00:15
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "dom.s" <d...@g...pl> writes:

> [...]
    >
    > Całkiem ciekawa promka, bo wystarczy odesłać podpisaną umowę.
    > Tylko szkoda, że karta nie jest wydawana za darmo, bo nigdzie nie znalazłem

    Na kwicie ktory dostalem stoi, ze wydanie za darmo, ale obawiam sie
    ze limit bedzie raczej troche niebezpiecznie maly jesli mialaby to byc
    dla kogos jedyna karta.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 4. Data: 2005-10-22 13:11:48
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Na kwicie ktory dostalem stoi, ze wydanie za darmo, ale obawiam sie
    > ze limit bedzie raczej troche niebezpiecznie maly jesli mialaby to byc
    > dla kogos jedyna karta.

    Dlaczego tak uważasz?

  • 5. Data: 2005-10-22 13:26:26
    Od: f...@y...com

    > Jak Radio Erewań.
    >
    > 1. Żadnego komunikatu w systemie transakcyjnym, po prostu otrzymujesz
    > wszystko listownie.

    He? Panie Wszystkowiedzacy, to, ze Ty nie dostales komunikatu, nie oznacza, ze
    inni nie dostali - wiec moze nie zarzucaj innym dezinformacji ("Jak Radio
    Erewań"). Dziekuje!

    Potwierdzam, jest komunikat:

    KARTA kredytowa za podpis!

    Witamy,
    wysłaliśmy do Ciebie pocztą tradycyjną specjalną ofertę. Dzięki niej otrzymasz
    kartę kredytową za darmo i bez zbędnych formalności. W najbliższym czasie
    skontaktuje się z Tobą osoba z mLinii, która odpowie na Twoje pytania związane
    z przesłaną ofertą.
    Sprawdź szczegóły oferty...

    > 3. Karta jest wydawana za darmo, wystarczy przeczytać regulamin.

    ---> dom.s, Trzeba kliknac na "Sprawdź szczegóły oferty...", a pozniej
    na "Tutaj znajdziesz regulamin naszej promocji Karta za podpis." (plik PDF)

  • 6. Data: 2005-10-22 13:35:55
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    f...@y...com napisał(a):

    > He? Panie Wszystkowiedzacy, to, ze Ty nie dostales komunikatu, nie oznacza, ze
    > inni nie dostali - wiec moze nie zarzucaj innym dezinformacji ("Jak Radio
    > Erewań"). Dziekuje!

    Proszę. :-)

    > ---> dom.s, Trzeba kliknac na "Sprawdź szczegóły oferty...", a pozniej
    > na "Tutaj znajdziesz regulamin naszej promocji Karta za podpis." (plik PDF)

    O czym Ty piszesz? Ze strony http://www.mbank.com.pl/kartazapodpis/ jest
    JEDEN klik do regulaminu.

  • 7. Data: 2005-10-22 14:01:07
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    > Na kwicie ktory dostalem stoi, ze wydanie za darmo, ale obawiam sie
    > ze limit bedzie raczej troche niebezpiecznie maly jesli mialaby to byc
    > dla kogos jedyna karta.
    > --
    z moich obserwacji wynika, że proponowany limit na vc to ok. 10% środków
    zgromadzonych na rachunkach w mbanku (przynajmniej tak było w przypadku
    moim, mojego ojca i brata)

  • 8. Data: 2005-10-22 14:03:30
    Od: f...@y...com

    > O czym Ty piszesz? Ze strony http://www.mbank.com.pl/kartazapodpis/ jest
    > JEDEN klik do regulaminu.

    Z komunikatu (ktorego Ty NIE otrzymales, ale dostal go dom.s, do ktorego
    skierowana byla moja ospowiedz) sa DWA kliki do regulaminu.
    Mam nadzieje, ze to wyjasni Twoje watpliwosci.

  • 9. Data: 2005-10-22 14:19:45
    Od: f...@y...com

    Czy ktos, kto juz dostal karte w tej promocji moglby opisac procedure
    otrzymywania samej karty - tzn. czy jest to automat: mBank
    przysyla "promocyjne" dokumenty, ja je podpisuje i odsylam, mBank przysyla
    karte. Czy moze trzeba sie stawic w jakims mKiosku czy u innego agenta i karnie
    przedstawic plik dokumentow i dowod osobisty do wgladu? Bo na te druga wersje
    nie mam ani czasu, ani ochoty... Dziekuje.

  • 10. Data: 2005-10-22 14:30:56
    Od: LH <l...@o...pl>

> [...]
    > otrzymywania samej karty - tzn. czy jest to automat: mBank
    > przysyla "promocyjne" dokumenty, ja je podpisuje i odsylam, mBank przysyla

    dokładnie tak