  • 1. Data: 2002-11-15 05:53:28
    Temat: proste pytania
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Witam,

    Powiedzcie mi jedno - na formuarzach wpłaty/przelewu drukowanych przez PKO
    BP w polu "nadawca" na końcu drugiego wiersza jest coś takiego:
    "N/NR*"
    * - niepotrzebne skreślić.
    Obsługa oczywiście nie wie, co to. "To nie trzeba,to tak się wydrukowało".
    ;-)

    I druga sprawa - po co kasjerki PKO BP przy wpłacie gotówkowej na formularzu
    albo stemplują takie dziwne "E", albo jak stempla nie mają, to dopisują to
    ręcznie? :)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 2. Data: 2002-11-15 06:44:19
    Temat: Re: proste pytania
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:ar2250$kn9$1@news.onet.pl, Wojciech Nawara wrote:

> [...]
    > takiego: "N/NR*"
    > * - niepotrzebne skreślić.
    > Obsługa oczywiście nie wie, co to. "To nie trzeba,to tak się

    A nie R/NR? To by było Rezydent/Nierezydent.

    > I druga sprawa - po co kasjerki PKO BP przy wpłacie gotówkowej na
    > formularzu albo stemplują takie dziwne "E", albo jak stempla nie
    > mają, to dopisują to ręcznie? :)

    Może Elixir? Ale to strzał w ciemności :)

  • 3. Data: 2002-11-15 08:11:38
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Może Elixir? Ale to strzał w ciemności :)

    Trafiles. Elixir.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2002-11-15 12:20:40
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    A co to za liczba w prawym dolnym rogu pol. wpłaty/przelewu?

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 5. Data: 2002-11-15 16:10:30
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A nie R/NR? To by było Rezydent/Nierezydent.

    > Może Elixir? Ale to strzał w ciemności :)

    He he, wiedziałem, że odpowiedzi będą banalne, że też sam na to nie wpadłem.
    :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara