  • 1. Data: 2002-11-14 18:45:10
    Temat: PKO szaleje z Inteligo =P
    Od: "minik" <m...@m...net>

    http://www1.gazeta.pl/gospodarka/1,33204,1127799.htm

    "Co PKO BP zrobi z Inteligo

    isk 14-11-2002, ostatnia aktualizacja 14-11-2002 19:01

    Wirtualne Inteligo, przejęte ostatnio przez bank PKO BP, planuje w ciągu
    przyszłego roku zwiększyć liczbę swoich klientów z obecnych 180 tys. do 330
    tys.

    W tej liczbie znajdzie się także 40 tys. klientów obecnego internetowego
    oddziału e-PKO, którzy zostaną przeniesieni do Inteligo w pierwszym kwartale
    2003 r.

    Dla porównania największy rywal Inteligo, mBank (należy do BRE Banku) ma
    obcecnie 307 tys. klientów, którzy powierzyli mu ponad 1,7 mld zł (w
    Inteligo wartośc depozytów sięga 440 mln zł).

    Połączone Inteligo planuje też w przyszłym roku rozszerzyć swoją ofertę
    m.in. o karty kredytowe, kredyty gotówkowe oraz jednostki uczestnictwa
    funduszy inwestycyjnych PKO Credit Suisse. Według wiceprezesa PKO BP
    odpowiedzialnego za bankowość detaliczną Jacka Obłękowskiego, Inteligo skupi
    się przede wszystkim na grupie młodych zamożnych klientów oraz małych firm.
    Przedstawiciele PKO BP zapewniają, że ani oferta cenowa (atrakcyjniejsze
    oprocentowanie) ani jakość się nie zmieni - tak, że dotychczasowi klienci
    Inteligo nie powinni odczuć zmiany właściciela. Dodatkowo zyskają dostęp do
    największej sieci bankomatów i poczucie bezpieczeństwa, że ich wkłady są
    zdeponowane w największym polskim banku - powiedział wczoraj Obłękowski.

    Od 1 listopada klienci Inteligo mogą bez prowizji wypłacać środki z
    bankomatów PKO BP, a także za darmo zasilać swoje konta w kasach oddziałów
    banku, a wkrótce w placówkach PKO BP będzie można także zakładać Konta
    Inteligo."

  • 2. Data: 2002-11-14 19:33:52
    Temat: Re: PKO szaleje z Inteligo =P
    Od: "Paweł" <kamienica@usun_to.tlen.pl>

    mi na dzień dzisiejszy wystarczyłoby gdyby przysłali mi kartę kodów :-(

    po raz 1-szy odkąd używam ich konta nie przysłali mi w porę karty kodów -
    bynajmniej nie używałem jej ostatnio w jakiś "gwałtowny" i niespodziewany
    sposób, a jednak sie nie wyrobili tym razem :-(

  • 3. Data: 2002-11-14 19:53:51
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > po raz 1-szy odkąd używam ich konta nie przysłali mi w porę karty kodów -
    > bynajmniej nie używałem jej ostatnio w jakiś "gwałtowny" i niespodziewany
    > sposób, a jednak sie nie wyrobili tym razem :-(
    Po co kody, jeśli będą tokeny

  • 4. Data: 2002-11-14 19:58:37
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    > Po co kody, jeśli będą tokeny

    aby wykonywać transakcje?

  • 5. Data: 2002-11-14 20:45:01
    Od: "Paweł" <kamienica@usun_to.tlen.pl>

    > Po co kody, jeśli będą tokeny

    no znalazłbym kilka powodów :-)

    przykładowo mam akurat lekki problem bo nie mogę wykonać przelewu gdyż
    tokena jeszcze nie ma a zdrapek już nie ma

    całe szczęście że to nie jest moje jedyne konto - jutro terminy płatności -
    dobrze że Inteligo nie jest moim jedynym kontem

  • 6. Data: 2002-11-14 21:36:13
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl> writes:

    > Po co kody, jeśli będą tokeny

    A beda? Ja jako uzytkownil epko caly czas sie boje, ze mi zamienia
    wygodny token na jakies kody wlasnie...

    MJ

  • 7. Data: 2002-11-15 07:32:18
    Od: "Tomasz Stański" <(freespam)tstanski@testsa.com>

    > A beda? Ja jako uzytkownil epko caly czas sie boje, ze mi zamienia
    > wygodny token na jakies kody wlasnie...

    Hmm, a ja wolę kody, zamiast tokena :-P
    Może więc rozsądniej byłoby dać klientom wybór.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomasz Stański

  • 8. Data: 2002-11-15 08:12:44
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomasz Stański" <(freespam)tstanski@testsa.com> napisał w
    wiadomości news:ar27sl$290$1@news.onet.pl...

    > Hmm, a ja wolę kody, zamiast tokena :-P
    > Może więc rozsądniej byłoby dać klientom wybór.

    Wybor?
    Klientom?
    ;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 9. Data: 2002-11-15 14:31:13
    Od: Krzysztof Garski <c...@d...pl>

    Użytkownik minik napisał:

    > W tej liczbie znajdzie się także 40 tys. klientów obecnego internetowego
    > oddziału e-PKO, którzy zostaną przeniesieni do Inteligo w pierwszym kwartale
    > 2003 r.

    Po to uciekłem z Inteligo do e-PKO, żeby znów tam wracać? Oczywiście po
    tej genialnej operacji będę płacił za przelew wg. taryfy Inteligo, czyli
    1 zł (o przepraszam - 0,99 gr), a nie - tak jak obecnie w e-PKO - miał
    tę usługę wliczoną w opłatę za prowadzenia konta?

  • 10. Data: 2002-11-15 21:40:00
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    14 Nov 02 21:45, Paweł pisal do All:

    P> przykładowo mam akurat lekki problem bo nie mogę wykonać przelewu gdyż
    P> tokena jeszcze nie ma a zdrapek już nie ma

    Do mnie przysłali dzisiaj nową kartę kodów (a mam jeszcze około 40%
    niewykorzystanych na starej).
    Zgłoś na infolinii, - może wysłali a list zaginął.

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-