  • 1. Data: 2002-11-14 19:34:09
    Temat: Długość listu w poczcie wewnętrznej VWdirect
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    ...może mieć max. 500 znaków.

    W styczniu tego roku obiecali w mailu do mnie powiększyć ten limit.
    Do dziś nie udało im się.

  • 2. Data: 2002-11-15 20:13:57
    Temat: Re: Długość listu w poczcie wewnętrznej VWdirect
    Od: Aleksander Mauszak <e...@d...com>

    On Thu, 14 Nov 2002 20:34:09 +0100, janko <m325@o2._NO_SPAM_.pl> wrote:
    > ...może mieć max. 500 znaków.
    >
    > W styczniu tego roku obiecali w mailu do mnie powiększyć ten limit.
    > Do dziś nie udało im się.

    A w ogóle ci odpisują? To i tak masz szczęście. Mnie nie zaszczycają nawet
    odpowiedzią.

    =:-b

  • 3. Data: 2002-11-15 21:47:42
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    > A w ogóle ci odpisują? To i tak masz szczęście. Mnie nie zaszczycają nawet
    > odpowiedzią.

    Kiedyś czekałem średnio miesiąc na odpowedź. Teraz jest lepiej - dostaję
    opowiedzi z dnia na dzień a nawet tego samego dnia.

    Ostatnio zadałem pytanie o to, do czego można wykorzystywać poszczególne
    kanały informacyjne. Oto odpowiedź banku:
    "Szanowny Panie, telefonicznie może Pan zlecić przelew, uzyskać informacje
    dotyczące rachunku, oferty itp. Nie można telefonicznie złożyć reklamacji.
    Wszelkie reklamacje mogą być przysyłane pocztą, faksem (wygodniejsza i
    szybsza forma) i mailem po zalogowaniu się tokenem (tu utrudnieniem jest
    poruszana już przez nas kwestia ilości znaków). Za pomocą maila przekazywane
    są drobne informacje."