  • 1. Data: 2002-11-15 06:22:17
    Temat: e-limit w fortisie
    Od: "Piotr Blakala" <b...@t...onet.pl>

    czolem,

    jakie sa zasady przyznawania e-limitu w e-pakiecie? wyslalem wniosek i
    dostalem odmowe - tlumacznie: 'takie sa zasady w naszym banku'

    zadeklarowalem 1000zl wplat i od 3 miesiecy przelewalem czesc pensji, ze
    wzgledu na to, ze w miejscu gdzie pracuje jest tylko pko i bph, zeby
    wyplacac bez prowizji; teraz zawnioskowalem o debet i kicha; z takim
    podjesciem do klienta to ja podobnie do nich podejde i ich oleje; pozostanie
    tylko multi i mbank

    pzdr.

    p.

  • 2. Data: 2002-11-15 08:41:32
    Temat: Re: e-limit w fortisie
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > wyplacac bez prowizji; teraz zawnioskowalem o debet i kicha; z takim
    > podjesciem do klienta to ja podobnie do nich podejde i ich oleje; pozostanie

    przelewałeś sam czy twój pracodawca bo to duża róznica?

  • 3. Data: 2002-11-15 08:47:40
    Od: "Piotr Blakala" <b...@t...onet.pl>

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > przelewałeś sam czy twój pracodawca bo to duża róznica?

    no ale bank powinien wykazac zainteresowanie i poprosic albo o historie
    rachunku z innego banku, albo zaswiadczenie o zatrudnieniu; zwlaszcza ze
    niedysponentka na 0801FORTIS pedziala mi, ze wlasnie tak bedzie

    p.

  • 4. Data: 2002-11-15 08:54:17
    Od: s...@o...pl

    > no ale bank powinien wykazac zainteresowanie i poprosic albo o historie
    > rachunku z innego banku, albo zaswiadczenie o zatrudnieniu; zwlaszcza ze
    > niedysponentka na 0801FORTIS pedziala mi, ze wlasnie tak bedzie

    jak to nie były przelewy robione przez pracodawcę tylko przez ciebie to Fortis
    (i inne banki) nie traktują tego jako przelewy z tytułu wynagrodzenia za pracę -
    więc nie miej pretensji że nie przyznano ci limitu debetowego.

  • 5. Data: 2002-11-15 09:01:05
    Od: "Piotr Blakala" <b...@t...onet.pl>

> [...]
    pracę -
    > więc nie miej pretensji że nie przyznano ci limitu debetowego.

    multi tez??? mogli zadac sobie odrobine trudu i poprosic o dokumenty
    potwierdzajace zdolnosc kredytowa

    p.

  • 6. Data: 2002-11-15 09:47:15
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    wynagrodzenia za pracę -
    > więc nie miej pretensji że nie przyznano ci limitu debetowego.

    Co ciekawe, traktuje takowoz, jesli jest sie wlascicielm pakietu
    srebrnego i da sie wczesniej umowe o prace czy jakos tak.

  • 7. Data: 2002-11-15 10:24:39
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Piotr Blakala <b...@t...onet.pl> wystukal(a) :

    > czolem,

    > zadeklarowalem 1000zl wplat i od 3 miesiecy przelewalem czesc pensji,
    > ze wzgledu na to, ze w miejscu gdzie pracuje jest tylko pko i bph,
    > zeby wyplacac bez prowizji

    No co ty! Przeciez wyplaty z epakietu sa free.

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com

  • 8. Data: 2002-11-15 10:38:08
    Od: s...@o...pl

    .

    > multi tez??? mogli zadac sobie odrobine trudu i poprosic o dokumenty
    > potwierdzajace zdolnosc kredytowa

    same dokumenty nie wystarczą - musiałbyś przedstawić jeszcze historię rachunku
    z innego banku na który przelewane jest twoje wynagrodzenie przez pracodawcę -
    a jak domyślam się wyszłoby wtedy na jaw że masz już jakiś debecik i kartę itp
    itd :)))))))

  • 9. Data: 2002-11-15 10:39:41
    Od: "Piotr Blakala" <b...@t...onet.pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]

    > zeby wyplacac bez prowizji

    No co ty! Przeciez wyplaty z epakietu sa free.

    dlatego przelewalem pensje z multi do fortisu, zeby wyplacac za free w tych
    wlasnie dwoch bankomatach

    p.

  • 10. Data: 2002-11-15 10:40:56
    Od: "Piotr Blakala" <b...@t...onet.pl>

> [...]
    pracodawcę -
    > a jak domyślam się wyszłoby wtedy na jaw że masz już jakiś debecik i kartę

    wyszloby, ze mam automatyczny debet w multi - 300zl - to nie jest zadna
    linia kredytowa; a karte mam tlko debetowa VC

    p.