  • 1. Data: 2012-10-21 16:11:21
    Temat: prośba o opinie o polisolokacie TU Europa SA w BGŻ Optima
    Od: Sebastian <k...@g...pl>

    interesuje mnie, czy po ewentualnej śmierci załozyciela polisolokaty TU
    Europa wypłaca uczciwie zdeponowane środki czy robi jakieś trudności?

  • 2. Data: 2012-10-21 16:56:36
    Od: Sebastian <k...@g...pl>

    > interesuje mnie, czy po ewentualnej śmierci załozyciela polisolokaty
    > TU Europa wypłaca uczciwie zdeponowane środki czy robi jakieś trudności?

    najbardziej interesują mnie wypowiedzi, typu:

    moja mama założyła polisolokatę TU Europa w BGŻ optima, jako uposażonego
    wskazała mnie, TU bez problemu wypłaciło środki

    moja babcia założyła polisolokatę TU Europa w BGŻ optima, jako uposażonego
    wskazała mojego małoletniego synka (jej wnuka), TU robiło olbrzymie trudności
    ale z pomocą adwokata udało mi się odzyskać pieniądze

    po śmierci ojca od siedmiu miesięcy jestem w sporze prawnym z TU Europą
    końca problemów nie widać...

    itd. itp.

  • 3. Data: 2012-10-21 17:02:35
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-10-21 16:56, Sebastian pisze:

> [...]
    > ale z pomocą adwokata udało mi się odzyskać pieniądze
    >
    > po śmierci ojca od siedmiu miesięcy jestem w sporze prawnym z TU Europą

    Dopowiem:
    Ludzie, kurna, zrozumcie wreszcie...
    Towarzystwa ubezpieczeniowe wydają 60% środków (po odliczeniu kosztów,
    zysków, podatków i innych haraczy) na reklamę, 30% na prawników, którzy
    mają wykazać przed sądem, że odszkodowanie się nie należy, a 10% na
    wypłatę odszkodowań (świadczeń), których wypłaty nie da się uniknąć.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 4. Data: 2012-10-21 17:04:38
    Od: Sebastian <k...@g...pl>

    ale ja nie zamierzam ubezpieczać się od czegokolwiek
    chcę po prostu zrobić bezpodatkowe spadkobranie

  • 5. Data: 2012-10-21 17:10:39
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-10-21 17:04, Sebastian pisze:
    > ale ja nie zamierzam ubezpieczać się od czegokolwiek
    > chcę po prostu zrobić bezpodatkowe spadkobranie

    Pierwsza grupa pokrewieństwa/powinowactwa nie płaci PoSiD. (Dziękujemy,
    Jarosławie!)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 6. Data: 2012-10-21 17:54:35
    Od: Sebastian <k...@g...pl>

    > Pierwsza grupa pokrewieństwa/powinowactwa nie płaci PoSiD.

    no właśnie, a w drugiej grupie, a tym bardziej w trzeciej?

  • 7. Data: 2012-10-22 20:56:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik SQLwiel "[nick]"@guglowapoczta.com ...

> [...]
    > mają wykazać przed sądem, że odszkodowanie się nie należy, a 10% na
    > wypłatę odszkodowań (świadczeń), których wypłaty nie da się uniknąć.

    zrozumum wreszcie, że polisoloaty to nie są polity tylko bezbelkowe
    lokaty...

  • 8. Data: 2012-10-23 03:17:35
    Od: Sebastian <k...@g...pl>

    oprócz bez belkowości mają jeszcze tę cechę że nie wchodzą do spadku

  • 9. Data: 2012-10-23 06:50:11
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-10-23 03:17, Sebastian pisze:
    > oprócz bez belkowości mają jeszcze tę cechę że nie wchodzą do spadku

    A czy mógłbyś rozwinąć, tj napisać dlaczego i w jakim układzie nie
    wchodzą? (Nie chce mi się grzebać i szukać, a Ty pewno już wiesz)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 10. Data: 2012-10-23 07:27:49
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> writes:

    > A czy mógłbyś rozwinąć, tj napisać dlaczego i w jakim układzie nie
    > wchodzą? (Nie chce mi się grzebać i szukać, a Ty pewno już wiesz)

    NOrmalnie. Środki wypłacane z polisy na życie nie wchodzą do masy
    spadkowej.

    Więc pan X może wykupić polisę na swoje życie z sumą ubezpieczenia 100
    KPLN i składką również 100KPLN. I wskazać pana Y jako uposażonego.

    To tak z grubsza.
    KJ

    Write yourself a threatening letter and pen a defiant reply.