  • 1. Data: 2012-10-19 17:57:32
    Temat: Fraud na karcie Multibank
    Od: Geronimo <g...@g...com>

    Cześć,

    Przedwczoraj miałem niewątpliwy brak przyjemności dostania od Multi SMSa o
    zablokowaniu operacji, a następnie mejla z prośbą o kontakt. Ktoś sobie
    pofolgował moją kartą kredytową w Kalifornii (Target Freemont)... Na
    szczęście bank zablokował 6. z rzędu transakcję w tym samym sklepie w
    przeciągu paru minut...
    Karta praktycznie nieużywana od >6 miesięcy. Możliwości skopiowania były: w
    marcu na lotnisku Malpensa (automat do kupowania biletów kolejowych), w
    październiku 2011 na Krecie. Poza tymi przypadkami karta nie była używana (a
    w bankomacie nigdy).

    Nieprzyjemność dodatkowa to koszty połączenia z bankiem, bo jestem za
    granicą :(

    Karta zablokowana, reklamacja zgłoszona, ale oczywiście zgodnie z umową z
    organizacją Visa czas obsługi reklamacji do 90, a w szczególnych przypadkach
    do 180 dni :(

    Jakieś rady z Waszej strony? O postępach będę dawał znać.

    Pozdrawiam,
    G.

  • 2. Data: 2012-10-19 20:31:32
    Temat: Re: Fraud na karcie Multibank
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Geronimo wrote:
    > Jakieś rady z Waszej strony?

    czekac

  • 3. Data: 2012-10-19 21:43:19
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Dnia Fri, 19 Oct 2012 13:31:32 -0500, witek napisał(a):

    > czekac

    transakcje internetowe przez SW Global LLC Visa reklamację rozstrzyngnęła w
    ciągu 5 dni roboczych

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/Modlin/index.php

  • 4. Data: 2012-10-21 10:42:07
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 19 Oct 2012 08:57:32 -0700, Geronimo napisał(a):

> [...]
    > przypadkach do 180 dni :(
    >
    > Jakieś rady z Waszej strony? O postępach będę dawał znać.

    Skoro sami zablokowali, to raczej nic Ci wielkiego nie grozi i musisz
    poczekać na rozpatrzenie reklamacji.

    --
    xbartx