  • 1. Data: 2012-10-20 09:49:42
    Temat: Lista Visa CashBack a rzeczywistość.
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Jest na stronie Visy link prowadzący do poniższego
    http://www.visapromotions.net/polandCashback/cashbac
    kMap.aspx
    Jak na razie jeden sprawdzony sklep zdziwiony, jakby zobaczyli
    kosmitę, gdy zapytałem o cashback.
    Wychodzi więc, że jest to radosna twórczość i lista życzeń Visy.
    Mam rację? Przy okazji sprawdzę inne sklepy. Ale coś mi mówi, że
    będzie tam podobnie.

    Przy okazji.
    W moim Realu zmieniono PINpady i już nie ma możliwości wypłaty gotówki.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 2. Data: 2012-10-20 10:30:01
    Temat: Re: Lista Visa CashBack a rzeczywistość.
    Od: "livesmarter.pl" <b...@w...pl>

    W dniu sobota, 20 października 2012 09:49:39 UTC+2 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
> [...]
    >
    > Zbyszek
    >
    > PGP key: 0x1E6680DF
    >

    > [Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się

    kiedyś sprawdzałem listę w kilku sklepach w Krakowie. Niektóre nawet miały naklejkę
    Visa Cashback. No i na tym się kończyło :)

  • 3. Data: 2012-10-20 13:40:45
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

> [...]
    >
    > kosmitę, gdy zapytałem o cashback.
    >
    > Wychodzi więc, że jest to radosna twórczość i lista życzeń Visy.

    Już o tym tutaj pisałem. Właściciele sklepów nic o tym nie wiedzą, że są na takiej
    liście.

  • 4. Data: 2012-10-20 13:47:50
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2012-10-20 13:40, Piotr Hołda pisze:
    > Już o tym tutaj pisałem. Właściciele sklepów nic o tym nie wiedzą, że są na takiej
    liście.

    W leclearcu bez problemów działa.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2012-10-20 14:40:40
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu sobota, 20 października 2012 13:47:14 UTC+2 użytkownik S napisał:

    > W leclearcu bez problemów działa.

    A to ciekawe, bo w Wwie nie działa. I nie ma Leclerca na liście sklepów z CB

  • 6. Data: 2012-10-20 14:59:27
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2012-10-20 14:40, eisenberg pisze:

    > A to ciekawe, bo w Wwie nie działa. I nie ma Leclerca na liście sklepów z CB

    Uściślę - w gdańskim leclearcu działa i jest on na liście sklepów z CB.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2012-10-20 16:05:28
    Od: blackue <b...@g...com>

> [...]
    kMap.aspx

    > Jak na razie jeden sprawdzony sklep zdziwiony, jakby zobaczyli

    nierzeczywiste, ja np. mam usługę cashback i klienci jej używają, natomiast na liście
    mnie nie ma ;] heh, chyba kiedyś do nich pisałem...

  • 8. Data: 2012-10-20 18:11:54
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    blackue pisze:

    > ja np. mam usługę cashback i klienci jej używają,

    Ile się na tym zarabia?

    --
    MiCHA

  • 9. Data: 2012-10-20 19:41:09
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Piotr Hołda napisał(a) :

    > Już o tym tutaj pisałem. Właściciele sklepów nic o tym nie wiedzą, że są na takiej
    liście.

    Kolejne 4 sklepy:
    1. A co to takiego?
    2. Mamy, ale nie chcemy obsługiwać (pewnie nie potrafią)
    3. Tak, podobno mamy, ale mąż jest za granicą a ja nie potrafię.
    4. Pani miała dobre chęci, ale coś nie poszło :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 10. Data: 2012-10-20 20:36:12
    Od: blackue <b...@g...com>

    > Ile się na tym zarabia?

    okragle zero ;] chyba ze uznamy darmowy przelew na konto za zarobek