  • 1. Data: 2005-07-26 12:02:50
    Temat: program do zarzadzania inwestycjami
    Od: "Cezary G. Cerekwicki" <c...@r...org>

    Witam,

    Nie znacie może jakiegoś programu do zarządzania inwestycjami? Chodzi mi o
    coś takiego, co pozwalałoby wpisać kiedy, ile i w co zainwestowałem, kiedy
    i za ile dostałem zwrot i ile wyszło zysku (po uwzględnieniu podatku
    Belki). Mogłoby też pokazywać strukturę portfela na wykresie kołowym, oraz
    generować różne raporty (np. 10 najlepszych inwestycji, 10 najgorszych
    inwestycji, zysk z danego miesiąca/kwartału/roku itd.)

    Na razie robię takie rzeczy w Excelu, ale może jest jakiś dedykowany,
    wygodniejszy program. Znacie coś takiego?

    --
    Cezary G. Cerekwicki
    cerekwicki małpa tlen.pl

  • 2. Data: 2005-07-26 12:18:37
    Temat: Re: program do zarzadzania inwestycjami
    Od: Rafał Krupiński <r...@n...com>

    Cezary G. Cerekwicki wrote:

    > Witam,
    >
    > Nie znacie może jakiegoś programu do zarządzania inwestycjami? Chodzi mi o

    nie lubie m$ ale jest coś takiego jak ms money

  • 3. Data: 2005-07-26 19:05:36
    Od: Marek Szapajko <f...@t...pbz>

    *Cezary G. Cerekwicki* napisał(a):

    > Nie znacie może jakiegoś programu do zarządzania inwestycjami? Chodzi mi o
    > coś takiego, co pozwalałoby wpisać kiedy, ile i w co zainwestowałem, kiedy
    > i za ile dostałem zwrot i ile wyszło zysku (po uwzględnieniu podatku

    http://www.agat.eu.org/SFI/

    Tylko fundusze inwestycyjne i tylko te z SFI mBanku. Notowania aktualizowane
    przez Internet.

    > Belki). Mogłoby też pokazywać strukturę portfela na wykresie kołowym, oraz
    > generować różne raporty (np. 10 najlepszych inwestycji, 10 najgorszych
    > inwestycji, zysk z danego miesiąca/kwartału/roku itd.)

    Tego nie potrafi :)

    Marek Szapajko | http://www.szapajko.republika.pl | GG: 208353
    gpg --keyserver "hkp://subkeys.pgp.net" --search-keys 0x124BE225
    Fingerprint = 82D0 1E3F 7943 5557 5A49 CE33 5216 85CD 124B E225
    *Adres w nagłówku zakodowany w ROT13* Zażółć gęślą jaźń

  • 4. Data: 2005-07-26 19:28:23
    Od: Pan Jarecki <p...@w...pl>

    Polecam Gnucash - www.gnucash.org

  • 5. Data: 2005-07-26 19:31:37
    Od: "Cezary G. Cerekwicki" <c...@r...org>

    Dnia Tue, 26 Jul 2005 19:05:36 +0000 (UTC), Marek Szapajko napisał(a):

    > http://www.agat.eu.org/SFI/
    >
    > Tylko fundusze inwestycyjne i tylko te z SFI mBanku. Notowania aktualizowane
    > przez Internet.

    Załącz do instalki BDE. Jeśli masz licencję. :-)

    --
    Cezary G. Cerekwicki
    cerekwicki małpa tlen.pl

  • 6. Data: 2005-07-26 19:39:02
    Od: "Cezary G. Cerekwicki" <c...@r...org>

    Dnia Tue, 26 Jul 2005 21:28:23 +0200, Pan Jarecki napisał(a):

    > Polecam Gnucash - www.gnucash.org

    Jest port pod MS Windows (bo nie znalazłem)? Działa pod konsolą, czy wymaga
    pod X Windows? Da się w tym polskie podatki skonfigurować?

    --
    Cezary G. Cerekwicki
    cerekwicki małpa tlen.pl

  • 7. Data: 2005-07-26 19:45:33
    Od: "Cezary G. Cerekwicki" <c...@r...org>

    Dnia Tue, 26 Jul 2005 14:18:37 +0200, Rafał Krupiński napisał(a):

    > nie lubie m$ ale jest coś takiego jak ms money

    Dzięki za info, właśnie ściągam sobie free trial do spróbowania. Używasz
    tego? Daje się np. skonfigurować polskie podatki? Ma jakieś istotne
    ograniczenia?

    --
    Cezary G. Cerekwicki
    cerekwicki małpa tlen.pl

  • 8. Data: 2005-07-26 19:58:40
    Od: Pan Jarecki <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 26 Jul 2005 21:39:02 +0200, Cezary G. Cerekwicki napisał(a):

    > Jest port pod MS Windows (bo nie znalazłem)? Działa pod konsolą, czy
    > wymaga pod X Windows? Da się w tym polskie podatki skonfigurować?

    Nie słyszałem o wersji windowsowej. Obecnie chodzi w gnome1. To normalny
    program do zarządzania wszystkimi twoimi finansami (inwestycje,
    oszczędności, wydatki, przychody), z konfigurowalnymi raportami,
    również graficznymi. Podejście księgowe, czyli wszystko jest traktowane
    jako konto księgowe. Podatki konfigurujesz jako konto typu "wydatki".

    This release still belongs to GnuCash's 1.8.x series which is not yet
    ported to gtk2/gnome2. In other words, this release is still based on
    gtk1.2/gnome1. The developers are working on a gtk2/gnome2 version of
    GnuCash, but it still takes a lot of time.

    Podobny program pisany pod KDE to KMyMoney, z tym, że przychody i wydatki
    nie są traktowane jak konta księgowe, a jak "kategorie". No i nie ma
    raportów graficznych.

    Jarek

  • 9. Data: 2005-07-26 21:38:08
    Od: Marek Szapajko <f...@t...pbz>

    *Cezary G. Cerekwicki* napisał(a):

    > Załącz do instalki BDE. Jeśli masz licencję. :-)

    Nie jestem autorem, tylko skromnym użytkownikiem :)

  • 10. Data: 2005-07-27 06:43:23
    Od: Rafał Krupiński <r...@n...com>

    Cezary G. Cerekwicki wrote:

    > Dzięki za info, właśnie ściągam sobie free trial do spróbowania. Używasz
    > tego? Daje się np. skonfigurować polskie podatki? Ma jakieś istotne
    > ograniczenia?

    dla mnie istotym ograniczeniem jest offline