  • 1. Data: 2005-07-26 13:21:19
    Temat: Ksiazeczka mieszkaniowa PRL ???
    Od: "L_L" <l...@o...pl>

    Witam

    Przepraszam, ze pytam o taka strasznie stara rzecz jak ksiazeczka
    mieszkaniowa - ale moze mi pomozecie !!!

    A wiec kilka lat temu bylem sprawdzic ile mi dadza - i odebralem karteczke i
    jak zobaczylem sume to ...
    Nie wazne - ale chcialbym zapytac czy oni wtedy oprocz tych wyliczen tez
    oddawali ksiazeczke ???
    Bo nigdzie nie moge znalezc ani tego kwitku ani ksiazeczki :-(((
    Nie moge sobie w ogole przypomniec - czy oddawali tez ksiazeczke - pewnie
    tak (logicznie biorac) - wiec jak mi to potwierdzicie to wezme i mocniej
    poszukam - moze sie znajdzie !!!

    Z gory dziekuje za pomoc

    Tak w ogole sobie o tym przypomnialem, bo w TV zobaczylem, ze jutrzejszej
    wyborczej beda o nich pisac !!!

    - -
    Pozdrawiam
    - Lukasz

  • 2. Data: 2005-07-26 17:30:48
    Temat: Re: Ksiazeczka mieszkaniowa PRL ???
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    L_L napisał(a):

    > Witam
    >
    > Przepraszam, ze pytam o taka strasznie stara rzecz jak ksiazeczka
    > mieszkaniowa - ale moze mi pomozecie !!!

    Stare dzieje i świetny przykład złodziejstwa w majestacie prawa :(

    > A wiec kilka lat temu bylem sprawdzic ile mi dadza - i odebralem karteczke i
    > jak zobaczylem sume to ...

    Taaa...ja jak zobaczyłem sumę to nie wiedziałem czy się śmiać czy popukać w
    głowę

    > Nie wazne - ale chcialbym zapytac czy oni wtedy oprocz tych wyliczen tez
    > oddawali ksiazeczke ???

    Nie. Zabierali ją

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2005-07-26 17:51:30
    Od: "L_L" <l...@o...pl>

    > Stare dzieje i świetny przykład złodziejstwa w majestacie prawa :(

    Zgadzam sie w 100% - zlodziejstwo !!!
    Ale i tak najwieksze to te jasno niebieskie PKO - mialem pieniazki chyba z
    komuni 200.000 i poszedlem do okienka - Pani pieknie mi przybila pieczakte
    DENOMINACJA i wyszlo z tego 20zl - no moglbym do McDnalda pojsc bo juz za
    pienazki co mogly kupic piekny zestaw mebli (bo na ten cel w przyszlosci
    maily byc) nie wystarcza na obiad w sredniej restauracji :-(((

    > Taaa...ja jak zobaczyłem sumę to nie wiedziałem czy się śmiać czy popukać
    > głowę

    Ja sie popukalem i tak gdzies ta karteczke zapodzialem bo to bylo smiechu
    warte - ale teraz sam juz nie wiem - czy juz lepiej nawet te grosze wziasc
    bo mi to przepadnie a szkoda im to darowac !!!

    > Nie. Zabierali ją

    Uff - dziekuje :-)))
    W takim razie juz nie szukam bo sie przestraszylem, ze zgubilem !!!
    Mam nadzieje, ze nic sie nie stanie jak zgubilem to wyliczenie - powinni
    chyba miec u siebie prawda ???

    Jeszcze raz dziekuje za odpowiedz - przynajmniej wiem teraz na czym stoje
    :-)))

    - -
    Pozdrawiam
    - Lukasz

  • 4. Data: 2005-07-26 17:52:12
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    L_L napisał(a):

> [...]

    > jak zobaczylem sume to ...

    Taaa...ja jak zobaczyłem sumę to nie wiedziałem czy się śmiać czy popukać w
    czoło

    > Nie wazne - ale chcialbym zapytac czy oni wtedy oprocz tych wyliczen tez
    > oddawali ksiazeczke ???

    Nie. Zabierali ją

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 5. Data: 2005-07-26 18:02:09
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    L_L napisał(a):

> [...]
    > pienazki co mogly kupic piekny zestaw mebli (bo na ten cel w przyszlosci
    > maily byc) nie wystarcza na obiad w sredniej restauracji :-(((

    Tak. Moja mama wpłacała w 1975 roku wkład, który był wówczas równowartością
    bodajże 12 dobrych pensji

    > Ja sie popukalem i tak gdzies ta karteczke zapodzialem bo to bylo smiechu
    > warte - ale teraz sam juz nie wiem - czy juz lepiej nawet te grosze wziasc
    > bo mi to przepadnie a szkoda im to darowac !!!

    To jest dobre pytanie czy przepadnie. Technicznie rzecz biorąc wystarczy
    jedna ustawa, która to załatwi, ale patrząc na naszych rządzących to marne
    szanse, że dożyję tych czasów

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 6. Data: 2005-07-26 18:10:20
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Markus Sprungk napisał:

    > Tak. Moja mama wpłacała w 1975 roku wkład, który był wówczas równowartością
    > bodajże 12 dobrych pensji

    Tak jest! Niech zyje komuna! Leppiej na prezydenta! Balcerowicz musi odejsc!

    Bartol

    ps. kurwa, cos mnie trafia jak czytam takie rzeczy.

  • 7. Data: 2005-07-26 19:06:57
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 26 Jul 2005 20:02:09 +0200, w<bp91m1hs09m9.mfkyqeynv5vs$.dlg@40tude.net>,
    Markus Sprungk <m...@g...com> napisał(-a):

    > Tak. Moja mama wpłacała w 1975 roku wkład, który był wówczas równowartością
    > bodajże 12 dobrych pensji

    Czy któryś z was (czy też mam) był w sądzie i założył sprawę?
    Wkład zostałby wówczas zwaloryzowany.

    A jeżeli nie był, to sam sobie może to zawdzięczać...

  • 8. Data: 2005-07-26 19:22:57
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Bartol Partol napisał(a):

    > Tak jest! Niech zyje komuna! Leppiej na prezydenta! Balcerowicz musi odejsc!

    Kto to jest Leppiej? :>

    > ps. kurwa, cos mnie trafia jak czytam takie rzeczy.

    A tak poza tym to się dobrze czujesz?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 9. Data: 2005-07-26 19:25:44
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > Czy któryś z was (czy też mam) był w sądzie i założył sprawę?

    Przeciwko komu? Spółdzielni mieszkaniowej, Bankowi, Państwu Polskiemu?

    > Wkład zostałby wówczas zwaloryzowany.

    Już to widzę

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 10. Data: 2005-07-26 19:52:56
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 26 Jul 2005 21:25:44 +0200, w
    <cvwj2btdof3$.14jxedoyiyv70$.dlg@40tude.net>, Markus Sprungk
    <m...@g...com> napisał(-a):

    > Przeciwko komu? Spółdzielni mieszkaniowej, Bankowi, Państwu Polskiemu?

    Bankowi lub PZU -- zależnie gdzie była polisa zakładana.

    > Już to widzę

    Najwyraźniej te nagminne przypadki zrewaloryzowania wkładów (czy komuś sąd nie
    zrewalozywał?) to dziennikarskie ogórasy.