  • 1. Data: 2005-07-26 10:30:24
    Temat: vw
    Od: "opolanin" <o...@p...fm_MAPS-ON>

    Witam,
    30.06 wyslalem dyspozycje zamkniecia rachunku w vw. 20.07 zamkneli i
    przelali pieniadze na rachunek który wskazałem, zadzwoniłem jeszcze
    upewniając się czy to wszystko z ich strony i potwierdzili ze rachunek
    zostal zamkniety. No i nie byloby nic dziwnego gdyby nie. no wlasnie -
    wczoraj otrzymalem list polecony z vw z tokenem w srodku ;-)
    Zadzwoniłem do nich z pytaniem po co mi tonen skoro nie mam już rachunku no
    i powiedzieli ze było by im milo gdybym odesłał im ten tonen.
    Co mi mogą zrobic jak im nie odesle?
    Przeciez mogle nie mieć czasu, mogę go zgubic, mogę wyjechac z polski itd.

    ---------------
    pozdrawiam
    opolanin

  • 2. Data: 2005-07-26 11:40:46
    Temat: Re: vw
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "opolanin" <o...@p...fm_MAPS-ON> napisał w wiadomości
    > Co mi mogą zrobic jak im nie odesle?

    pewnie nic skoro konto zamknales

    > Przeciez mogle nie mieć czasu, mogę go zgubic, mogę wyjechac z polski itd.

    potrzebny ci na cos ? popros o bezplatna koperte i w niej odeslesz

  • 3. Data: 2005-07-26 15:25:59
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    opolanin napisał:
> [...]
    > Zadzwoniłem do nich z pytaniem po co mi tonen skoro nie mam już rachunku no
    > i powiedzieli ze było by im milo gdybym odesłał im ten tonen.

    Sprzedaj na Allegro ;-)

    K.

  • 4. Data: 2005-07-29 09:33:20
    Od: Piotr Kulinski <p...@c...pl>

    opolanin wrote:

> [...]
    > Co mi mogą zrobic jak im nie odesle?
    > Przeciez mogle nie mieć czasu, mogę go zgubic, mogę wyjechac z polski itd.

    mozesz im odpowiedziec to co amerykanie odpowiadaja zazwyczaj w takich
    momentach "so sue me" :)

    Piotr Kulinski